اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم خبر داد

آغاز فرآیند استقرار نظام ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی در شهرداری قم

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم از آغاز فرآیند اجرایی پروژه استقرار نظام ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری قم خبر داد.

آغاز فرآیند استقرار نظام ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی در شهرداری قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حسن صبوری با بیان اینکه فرآیند اجرایی پروژه استقرار نظام ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری قم آغاز شده است، اظهار داشت: این پروژه با هدف ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری قم با محوریت «ماموریت‌ها، تکالیف قانونی و ارزش‌های حاکم بر آن» بر اساس معیارهای اثربخشی و کارایی در ابعاد عمومی و اختصاصی توسط مدیریت ارزیابی و بهبود عملکرد این معاونت طراحی و مراحل اجرایی آن آغاز شد.

وی افزود: تمام واحدهای اجرایی مجموعه شهرداری قم در سه گروه معاونت‌های ستادی و شرکت‌ها و سازمان‌های وابسته به آنها، مراکز و ادارات حوزه شهردار، مناطق هشت‌گانه در دامنه این پروژه قرار گرفته و در بازه زمانی یک‌ساله عملکرد اجرایی واحدها مورد سنجش و ارزش‌گذاری و مقایسه قرار خواهد گرفت.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری قم تصریح کرد: با تشکیل شورای راهبری پروژه استقرار ارزیابی عملکرد واحدهای اجرایی شهرداری قم، نخستین جلسه این شورا با حضور تیم شرکت مشاور به منظور افتتاح پروژه برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه موضوع ساختار اجرایی و متدولوژی و شرح خدمات پروژه در سه مرحله تدوین شاخص‌های عملکرد واحدهای اجرایی بر اساس اسناد بالادستی، اندازه‌گیری شاخص‌ها و طراحی شاخص‌های عمومی و داشبورد مدیریت ارشد سازمان مورد بررسی قرار گرفت.

صبوری در پایان خاطرنشان کرد: مقرر شد تا به منظور آماده‌سازی مدیران و کارکنان شهرداری، جلسات توجیهی و آموزشی مرتبط نیز برگزار شود.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول