اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان:

مهار بیکاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های مدیریت ارشد لرستان است

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مهار بیکاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های مدیریت ارشد لرستان است.

مهار بیکاری و ایجاد اشتغال از اولویت‌های مدیریت ارشد لرستان است

 به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان خرم‌آباد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، در سخنانی به تبیین اهداف دولت تدبیر و امید در کشور و استان پرداخت و اذعان کرد: سیاست دولت تدبیر و امید در اداره کشور بر مشی اعتدال و تدبیر بوده و از افراط و بی‌برنامگی به شدت پرهیز می‌کند.

وی اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با رعایت اعتدال‌گرایی مصمم به استفاده از ظرفیت و توان همه گروه‌ها و افراد معتدل بوده و در این راستا از افراد مستعد، متعهد و توانمند در ارکان مختلف استفاده می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به مسائل استان لرستان اشاره کرد و اولویت اول مسئولان استانی به ویژه استاندار لرستان را مهار بیکاری و ایجاد اشتغال برشمرد و اظهار کرد: مهمترین دغدغه شورای برنامه‌ریزی استان و همه مسئولان ایجاد فرصت‌های شغلی مناسب و جذب سرمایه‌گذار برای تحقق این موضوع است.

شاهرخی دوری جستن مسئولان دستگاه‌های اجرایی و به ویژه فرمانداران در ورود به مسائل حاشیه‌ای و تلاش در راستای تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید را از نیازهای واقعی جهت رفع مشکلات شهرستان‌ها برشمرد.

در ادامه این جلسه فرماندار شهرستان خرم‌آباد در سخنانی به تبیین مسائل و مشکلات موجود در حوزه شهرستان خرم‌آباد و اقدامات صورت پذیرفته در این راستا پرداخت.

مرتضی ولی‌پوری در ادامه سخنان خود به افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی مختلف در سطح شهرستان خرم‌آباد در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و جدیت مسئولان دستگاه‌ها در راستای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با محوریت پروژه‌های روبه اتمام و توجه به حقوق شهروندان را خواستار شد.

ولی‌پوری در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواست ضمن تکریم به ارباب رجوع در ایجاد فضای امید بین مردم تلاش کنند.

در ادامه این جلسه طی احکامی جداگانه که به امضای هوشنگ بازوند استاندار لرستان رسیده بود، آقایان قدرت‌الله ترابی‌نژاد به عنوان معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی و محمود آشناگر به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار خرم‌آباد معرفی شدند.

انتهای پیام/2304/ط30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول