اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

مدیریت هماهنگ شهری اجرایی و عملیاتی شود

شهردار تبریز با تاکید بر توجه به مدیریت هماهنگی شهری گفت: اگر امروز بخواهیم شهرها را اداره کنیم باید ساختار شهرها تغییر یابد و مدیریت هماهنگ شهری اجرایی و عملیاتی شود.

مدیریت هماهنگ شهری اجرایی و عملیاتی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، صادق نجفی ظهر امروز در نشست مشترک شهرداران استان و سازمان همیاری، با بیان اینکه انسان‌های کوچک و بزرگ یک فرق دارند و آن این است که انسان‌های کوچک با آرزو زندگی می‌کنند و انسان‌های بزرگ با اراده، اظهار کرد: اگر در راستای مسئولیتی که بر عهده می‌گیریم اراده و همت داشته باشیم به چشم انداز مورد نظر خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه 70 درصد مردم در شهرها زندگی می‌کنند، اضافه کرد: برای توسعه شهرهای بزرگ باید از حضور و نقش شهرهای کوچک در این توسعه و بالعکس بهره‌مند شویم و باید به سمت احداث پروژه‌های مشترک برویم.

اگر امروز بخواهیم شهرها را اداره کنیم باید ساختار شهرها تغییر یابد

وی با تاکید بر توجه به مدیریت هماهنگی شهری، افزود: اگر امروز بخواهیم شهرها را اداره کنیم باید ساختار شهرها تغییر یابد و مدیریت هماهنگ  شهری اجرایی و عملیاتی شود.

شهردار تبریز، با بیان اینکه هویت شهرداری‌ها شوراها هستند، گفت: باید طوری عمل کنیم که با شوراها همدل و همگام باشیم و اساس این همدلی و همزبانی داشتن برنامه‌هایی مطالعه شده است.

شهرداری‌ها باید در برابر مردم پاسخگو باشند و انتظاری از سوی دولت نداشته باشند

وی با اشاره به اینکه حقوق کارکنان شهرداری‌ها از طریق مردم تامین می‌شود، تصریح کرد: شهرداری‌ها باید در برابر مردم پاسخگو باشند و انتظاری از سوی دولت نداشته باشند.

نجفی همچنین با تاکید بر اهمیت و اولویت آموزش در شهرداری‌ها افزود: در استان بحث آموزش شهرداری‌های بسیار ضعیف عمل می‌کنند و آموزش‌های تخصصی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین نقطه‌ای که باید توجه شود بحث سرمایه‌گذاری است، اظهار داشت: هر شهر نسبت به شهرهای دیگر مزیتی دارد و هویتی است برای کشور که این مزیت‌ها و فرصت‌ها باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری تبدیل به فرصت بهتر شود.

شهردار تبریز خاطر نشان کرد: استان باید به صورت هماهنگ توسعه یابد و برای این کار به بیش از 8 هزار میلیارد سرمایه‌گذاری نیاز است، باید با همدلی و همکاری مزیت‌های شهری برای سرمایه‌گذاری معرفی شود.

نجفی ادامه داد: باید برای شهرداری‌ها منبع درآمد پایداری ایجاد شود و این کار تنها با برنامه‌ریزی و مطالعه انجام پذیر است.

وی همچنین با اشاره به اهمیت نیروی انسانی و مردم، گفت: اگر امروز دولت تدبیر و امید توانسته روند مثبتی را داشته باشد به خاطر حضور مردم در کنار دولت است و باید به این روند در همه امور توجه شود و متکی به مردم باشیم.

انتهای پیام/60001/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول