اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد

1800 مورد بازرسی در کردستان / متخلفان 14 میلیون تومان جریمه شدند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی یک هفته گذشته در مجموع یک‌هزار و 872 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی موجود در استان صورت گرفته است.

1800 مورد بازرسی در کردستان / متخلفان 14 میلیون تومان جریمه شدند

پیمان اسراری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج به بیان آخرین آمار و جزئیات بازرسی‌های صورت گرفته در سطح استان پرداخت و اظهار کرد: طی روزهای 14 تا 20 دی ماه سال‌جاری در مجموع یک‌هزار و 872 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی موجود در استان صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: در جریان این بازرسی‌ها در مجموع 110 پرونده تشکیل شده است.

اسراری تصریح کرد: در یک هفته گذشته 138 مورد تخلف در این بازرسی‌ها محرز شده است، ضمن آنکه تعداد گزارش‌ها به ستاد خبری 99 مورد بوده است.

وی افزود: طی یک هفته گذشته 33 پرونده ناشی از این گزارش‌ها تشکیل شده است و ارزش ریالی تخلفات کشف شده در این مدت 137 میلیون و 929 هزار و 464 ریال بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار کرد: نظارت دقیقی از سوی مجموعه سازمان بر روی وضعیت بازار صورت می‌گیرد و تمامی تغییرات منطقی و غیر منطقی نرخ اجناس نیز رصد می‌شود.

اسراری افزود: شهروندان کردستانی می‌توانند با شماره تلفن 124 شکایات خود در خصوص تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی و سایر موارد را به سازمان اعلام کنند.

وی تصریح کرد: همچنین ادارات سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان ها آماده دریافت گزارش‌های شهروندان سایر شهرستا‌ن‌ها هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی شهروندان کردستانی از بازاری آرام و مطمئن فراهم شود.

انتهای پیام/79012/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول