اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی کردستان:

درباره اسپانسر هیئت اظهارنظر نمی‌کنم

رئیس هیئت کبدی کردستان گفت: به دلیل آنکه هنوز مذاکرات با حامی مالی به پایان نرسیده است، فعلا در این باره اظهارنظری نخواهم کرد و پس از نهایی شدن این موضوع، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

درباره اسپانسر هیئت اظهارنظر نمی‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، دارا سیدعباسی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کبدی کردستان به تشریح برنامه‌های آینده خود در این سمت پرداخت.

وی فعال نمودن هیئت‌های کبدی شهرستان‌ها، تشکیل کمیته‌های مختلف هیئت‌ها، کلاس‌های ارتقاء داوری و مربیگری این رشته، استعدادیابی در مدارس و همکاری با دانشگاه‌های استان در زمینه جذب دانشجویان فعال تربیت بدنی را از جمله برنامه‌های خود عنوان کرد.

رئیس هیئت کبدی کردستان با اشاره به اینکه عدم شناخت این رشته موجب شده که آشنایی چندانی با ورزش کبدی وجود ندارد تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های آینده ما در این زمینه معرفی و شناسایی این رشته در سطح استان است.

سیدعباسی با اشاره به اینکه کبدی دارای چند ماده و شاخه مختلف است خاطرنشان کرد: در استان کردستان استعداد کبدی ساحلی، سالنی 12 نفره و دایره‌ای وجود دارد.

وی افزود: جذب حامی مالی و حضور تیم در لیگ کبدی در سال 93 از دیگر برنامه‌های ما در سمت ریاست هیئت کبدی است.

سیدعباسی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در زمینه جذب اسپانسر و جزئیات مربوط به آن گفت: حامی مالی خود را لو نمی‌دهیم.

رئیس هیئت کبدی کردستان افزود: به دلیل آنکه هنوز مذاکرات با حامی مالی به پایان نرسیده است، فعلاً در این باره اظهارنظری نخواهم کرد و پس از نهایی شدن، این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سیدعباسی با بیان اینکه قصد تشکیل یک هیئت رئیسه توانمند را دارم تصریح کرد: هر 6 ماه یکبار گزارشی از روند پیشرفت هیئت کبدی کردستان را به مسئولان، ورزشکاران و رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

وی با یادآوری سابقه فعالیت خود در سمت ریاست هیئت اسکیت کردستان گفت: اجازه استبداد در ورزش را به کسی نمی‌دهم و برای کارهای کلان برنامه دارم.

رئیس هیئت کبدی کردستان در پایان با بیان اینکه هیئت‌های شهرستان‌ها بازوهای اجرایی من هستند گفت: تلاش خواهم کرد از ظرفیت بالای آنها نهایت استفاده را ببرم.

انتهای پیام/79012/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول