اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی بیجار خبر داد

افزایش 270 درصدی کشف سرقت در بیجار

فرمانده نیروی انتظامی بیجار از کشف تمام احشام مسروقه و افزایش 270 درصدی کشفیات نسبت به سال گذشته در این شهرستان خبر داد.

افزایش 270 درصدی کشف سرقت در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، رحمت‌الله کریمی ظهر امروز در جریان کشف احشام مسروقه که طی چند ماه اخیر در این شهرستان به وقوع پیوسته بود از کشف تمام احشام و تحویل آن به مال‌باختگان خبر داد.

وی با بیان اینکه مجموع احشام به سرقت رفته توسط سارقان 363 رأس بوده است، اظهار داشت: 310 رأس از احشام کشف و مابقی که تبدیل به پول شده بود نیز به صورت نقدی به صاحبانشان تحویل داده شد.

کریمی با بیان اینکه 5 نفر از سارقان احشام در ماه گذشته دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده‌اند گفت: یک‌ نفر از این سارقان که احشام مسروقه را در ماشین هیوندا با تغییر شکل این وسیله جاسازی کرده بود در یکی از استان‌های همجوار توسط نیروهای انتظامی دستگیر شد.

فرمانده نیروی انتظامی بیجار در ادامه به ارائه آماری در زمینه میزان کشفیات در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: در مجموع کشفیات در 10 ماه سال‌جاری نسبت به سال گذشته 270 درصد افزایش داشته است.

به گفته این مسئول، کاهش جرم در جامعه تنها وظیفه یک ارگان و دستگاه خاص نیست و باید تمام دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی  در این امر مهم دخیل باشند.

کریمی در پایان خواستار همکاری بیش از پیش مردم شهرستان بیجار با نیروی انتظامی جهت کاهش جرائم و پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان شد و گفت: تعامل و همکاری مردم نقش مهمی در کاهش و پیشگیری از جرائم دارد.

انتهای پیام/79015/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول