اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجمع انتخابات هیئت کبدی کردستان

رقابت تک‌نفره را سیدعباسی برد

دارا سیدعباسی سرپرست و تنها نامزد ریاست هیئت کبدی کردستان در فضایی آرام و بدون حاشیه موفق به اخذ صد درصد آرای اعضای مجمع شد.

رقابت تک‌نفره را سیدعباسی برد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، این انتخابات ظهر امروز در محل اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد و طی آن مدیرکل، نامزد ریاست هیئت و برخی اعضا به بیان اظهارات، برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در این جلسه قرار بود رئیس فدراسیون کبدی نیز حضور داشته باشد که به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی اختیارات خود را به حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تفویض کرده بود.

جولایی با بیان اینکه از اینکه انتخابات تنها با حضور یک نامزد برگزار می‌شود خشنود نیستم، افزود: باید مجامع انتخاباتی به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که تعداد بیشتری خود را نامزد حضور در انتخابات کنند و در نهایت فرد اصلح انتخاب و به خدمت مشغول شود.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان تصریح کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی کردستان می‌توان سرمایه‌گذاری زیادی روی رشته کبدی انجام داد تا نتایج بهتری حاصل شود.

جولایی تصریح کرد: سرمایه‌گذاری بر روی کبدی به‌ویژه در روستاها نتایج و پیامدهای مثبتی به همراه خواهد داشت و با عنایت به این مطلب که این ورزش کم‌هزینه است، می‌توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

وی با اشاره به فعالیت رشته کبدی در دو شهرستان سنندج و سقز گفت: دغدغه ما فعال کردن این رشته در کل استان است و با توجه به وجود 120 ورزشکار کبدی در کردستان و روستای قلیان که به عنوان خانه کبدی شناخته می‌شود امکان این بسط و گسترش فراهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: وجود 49 داور و 49 مربی در بخش‌های مردان و زنان این رشته و کسب مقام‌های دوم و سوم جوانان، سوم لیگ در کشور و دوم آسیا از جمله افتخارات این ورزش است.

جولایی با بیان اینکه باید هدف رئیس هیئت، پیشرفت ورزش کبدی در سطح استان باشد تصریح کرد: اگر اعضای مجمع به این نتیجه برسند که فرد منتخب توان فعالیت ندارد این اختیار را دارند که با برگزاری مجمع فوق‌العاده نسبت به تغییر وی اقدام کنند.

وی تقویت کبدی در شهرستان‌ها را از جمله خواسته‌های خود از رئیس هیئت عنوان کرد و افزود: با توجه به اعتبارات قطره‌چکانی موجود نباید چندان بر روی حمایت‌های مالی اداره‌کل حساب کرد.

پس از اظهارات جولایی و ارائه برنامه‌های نامزد انتخابات رأی‌گیری به عمل آمد که دارا سیدعباسی تنها نامزد حاضر با کسب 14 رأی از همین تعداد آرا به مدت چهار سال ریاست هیئت کبدی کردستان را بر عهده گرفت.

از نکات جالب توجه این انتخابات، فضا و جو آرام حاکم بر آن بود که برخلاف عادت معمول در بیشتر مجامع انتخاباتی، بدون همراه داشتن حاشیه خاصی برگزار شد و به پایان رسید.

انتهای پیام/79012/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول