اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر سابق فرهنگ پاکستان:

هیچ کجا مانند ایران برای مسلمانان عزت قائل نیستند

وزیر سابق فرهنگ پاکستان با اشاره به اینکه هیچ کجا مانند ایران برای مسلمانان عزت قائل نیستند، گفت: حرم رضوی با دارا بودن بیش از 25 میلیون زائر در سال، مهد توسعه دینی و مذهبی جهان به حساب می‌آید.

هیچ کجا مانند ایران برای مسلمانان عزت قائل نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، «چادری شوکت بهتی» در بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی اظهار کرد: حرم مطهر رضوی بسیار زیباست و معماری اسلامی آن فضایی بی‌نظیر را ایجاد کرده است؛ من در هیچ جای دنیا مکانی به وسعت و زیبایی حرم مطهر رضوی ندیده‌ام.

وی اضافه کرد: عربستان، سوریه، کربلا و عراق از جمله کشورهایی هستند که مسلمان زیادی در آن‌ها زندگی می‌کنند، ولی در هیچ کشوری مانند ایران برای مسلمانان عزت قائل نمی‌شوند.

وزیر سابق فرهنگ پاکستان ادامه داد: آستان قدس رضوی در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی توانسته در زمینه‌های مختلف علمی، آموزشی و فرهنگی به موفقیت‌های زیادی دست یابد و بیمارستان رضوی با دارا بودن بهترین امکانات و خدمات برای بیماران، نمونه‌ای از پیشرفت آستان قدس رضوی در زمینه‌های علمی و پزشکی است.

شوکت‌بهتی با تاکید بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات آستان قدس رضوی تصریح کرد: این مجموعه معنوی چشم امید همه شیعیان دنیا است لذا انتشار و ترویج فعالیت‌های آن باعث قوت قلب و امیدواری شیعیان و مسلمین جهان می‌شود لذا بهتر است برای گسترش فعالیت‌های این مجموعه عظیم از کشورهای مختلف دعوت شود تا از نزدیک از مؤسسه‌ها و نهادهای تابعه آستان قدس رضوی بازدید کنند.

وی با ابراز خرسندی از حضور در نمایشگاه دائمی آستان قدس رضوی گفت: اقدامات شایسته‌‌ای از سوی این آستان در استفاده از فناوری‌های جدید و راه‌‌اندازی سایت‌های اینترنتی متعدد در کنار توسعه حرم مطهر برای پذیرایی از 25 میلیون زائر در سال صورت گرفته که در خور تحسین است.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول