اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون:

وضع حقوق و دستمزد کارگران در سال 93 در دست بررسی است

معاون مجلس، امور حقوقی و استان‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وضع حقوق و دستمزد کارگران در سال 93 در حال حاضر در دست بررسی است.

وضع حقوق و دستمزد کارگران در سال 93 در دست بررسی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سیدعلی‏اکبر طاهایی پیش از ظهر امروز در شورای هماهنگی دستگاه‏های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان سمنان اظهار کرد: دولت در راستای رفع مشکلات موجود در جامعه می‏کوشد و شعار تدبیر و امید ریاست جمهوری نیز در همین راستا ارائه شده که معضلات کشور برطرف شود.

وی تصریح کرد: تدبیر و امید در کلام الهی بسیار مورد تاکید قرار گرفته و شعار دولت یازدهم در حقیقت برگرفته از قرآن است.

معاون مجلس، امور حقوقی و استان‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: امروز وظیفه همه مسئولان دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی است که با اقدامات اجرایی مناسب خود، زمینه رفع مشکلات را فراهم آورند.

طاهایی اضافه کرد: امروز باید آرا و اقبال عمومی را نسبت به شعارهای ریاست جمهوری حفظ و تقویت کنیم و این، امر خطیری است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

معاون مجلس، امور حقوقی و استان‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود، توجه به مسائل و مشکلاتی را که مردم با آن درگیر هستند، وظیفه دولت دانست و گفت: توجه به مردم در نهایت سبب تقویت و استحکام پایه‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

طاهایی اضافه کرد: در برهه کنونی شاهد آن هستیم که شمار زیادی از جوانان جویای کار به ما مراجعه می‏کنند و اینک باید پاسخگوی آنها باشیم و با امید، نشاط و تدبیر پاسخشان را بدهیم.

وی همچنین در این نشست، درباره وضع حقوق و دستمزد کارگران در سال 93 نیز سخنانی بیان کرد و گفت: این مسئله در حال حاضر در دست بررسی است.

معاون مجلس، امور حقوقی و استان‏های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: دولت در نظر دارد تا حقوق کارگران متناسب با شرایط اقتصادی جامعه اصلاح شود و همه باید در این زمینه گام بردارند.

طاهایی گفت: در راستای اصلاح حقوق و دستمزد کارگران باید بدون شک شرایط اقتصادی جامعه را در نظر داشت.

وی تصریح کرد: در عین حال شکی نیست که مسائل کارفرمایان نیز باید مورد دقت قرار گیرد و این امر در شورایعالی کار مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/2249/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول