اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد دماوند عنوان کرد

آمادگی دانشگاه برای کمک به خانه مداحان در زمینه‌های آموزشی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند گفت: دانشگاه آماده کمک به خانه مداحان در زمینه‌های آموزشی است و باید از این ظرفیت به خوبی بهره‌‏برداری شود.

آمادگی دانشگاه برای کمک به خانه مداحان در زمینه‌های آموزشی

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی دماوند، محمود صفری در دیدار رئیس و معاونان دانشگاه آزاد دماوند با رئیس خانه مداحان کشور ضمن ابراز خوشحالی از ملاقات با پیشکسوت عرصه‌های مختلف انقلابی و مذهبی، هدف از این دیدار را معرفی چهره‌های ماندگار فرهنگی به جامعه و الگوسازی برای جوانان دانشگاهی خواند.

وی گفت: نسل جوان امروز جامعه بیش از پیش به معنویت نیاز دارد و وظیفه اصلی متولیان فرهنگی کشور بصیرت‏‌افزایی این نسل است.

صفری در ادامه با بیان اینکه مداحان نفوذ زیادی در نسل جوان دارند، افزود: دانشگاه آماده کمک به خانه مداحان در زمینه‌های آموزشی است و این خانه می‌‏تواند از تجربیات اساتید خوب ما در رشته‌های ارتباطات و علوم اجتماعی استفاده کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند خاطرنشان کرد: مداح امروز کشور باید به سلاح علم روز مسلح شود و اطلاعات به‌‏روز داشته باشد تا بتواند با فتنه‌ها و شبهات مبارزه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند به همراه مسئولان فرهنگی این واحد دانشگاهی با علی آهی، پیشکسوت مداحی و ادبیات آیینی و رئیس خانه مداحان کشور در محل کار وی در خانه مداحان دیدار کردند.

انتهای پیام/2568/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول