اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس:

مجلس با تمام توان از حقوق هسته‌ای کشور دفاع می‌کند

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس در واکنش به رویکرد خصمانه کنگره آمریکا علیه کشورمان گفت: نمایندگان مجلس ایران با تمام توان از حقوق ملت ایران دفاع می‌کنند.

مجلس با تمام توان از حقوق هسته‌ای کشور دفاع می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک کشور مستقل و عضو مجامع معتبر بین‌المللی مانند سازمان ملل، دارای حقوقی است که هیچ قدرتی توان نادیده گرفتن آن را ندارد.

وی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی، افرادی بر کشورمان حکومت می‌کردند که سرسپرده کشورهای زورگوی غربی بوده و توان و جسارت دفاع از حقوق و منافع ایران و مردم را نداشتند.

این نماینده مجلس افزود: به همین دلیل شاهد بودیم تنها چیزی که برای رژیم طاغوت اهمیت نداشت، منافع و حقوق کشور بوده و هر آنچه از سوی کشورهای استکباری و استعمارگر دیکته می‌شد،‌ حاکمان اجرا می‌کردند.

کیایی‌نژاد با اشاره به روحیه آزادگی و استقلال ملت ایران گفت: یکی از دلایل اصلی قیام مردم ما که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و سرنگونی رژیم طاغوت شد، از خودبیگانگی و خودباختگی سران رژیم وقت بود.

وی خاطرنشان کرد: مردم ما به رهبری مرجعیت معظم شیعه به ویژه امام خمینی (ره) با دست‌های خالی علیه رژیم منفور سابق قیام کرده و حکومت مستقل و آزادی‌خواه جمهوری اسلامی را مستقر کردند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از انقلاب کشورهای غربی به ویژه آمریکا به دنبال انتقام گرفتن از مردم ما بوده و به همین دلیل توطئه‌های بسیاری را با هدف عدم تحقق اهداف انقلاب طراحی و اجرا کردند.

کیایی‌نژاد ادامه داد: یکی از این توطئه‌ها، مانع‌تراشی‌ها و سنگ‌اندازی‌هایی است که در راه فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان انجام می‌دهند، اما رهبری معظم انقلاب اسلامی و ملت ولایی ایران، با تمام توان در برابر این سنگ‌اندازی‌ها مقاومت کرده‌اند.

وی بیان داشت: این ایستادگی و مقاومت موجب دستیابی به دانش صلح‌آمیز هسته‌ای شده است، دانشی که کمتر کشوری در جهان به آن دسترسی دارد.

کیایی‌نژاد با اشاره به مذاکرات طولانی و سخت ایران با کشورهای غربی در این زمینه گفت: نتیجه حدود یک دهه مذاکره و رایزنی‌، توافقات ژنو میان ایران با 1+5 است.

وی اظهار داشت: کشورهای عضو این گروه به همراه دیپلمات‌ها و نمایندگان ایران متعهد به انجام توافقات شدند، اما از همان روز نخست، آمریکایی‌ها به بهانه‌های مختلف توافقات ژنو را نقض کرده و می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس افزود: یکی از تعهدات طرف‌های غربی عدم تصویب و اعمال تحریم‌های جدید و یا تشدید تحریم‌های قبلی است که آمریکایی‌ها به آن تن نمی‌دهند.

کیایی‌نژاد با اشاره به ادعاهای سران کاخ سفید درباره عدم پایبندی به توافقات ژنو گفت: جالب این است که دولت آمریکا می‌گوید این تحریم‌ها را نمایندگان کنگره طرح کرده‌اند و دولت این کشور در آن نقشی نداشته است.

وی تصریح کرد: این بازی‌ها برای افکار عمومی جهان قدیمی شده و مردم ما و همچنین ملت‌های مستقل و آزادی‌خواه واقعیت اصلی را می‌دانند و درک می‌کنند.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی یک قوه مستقل و برآمده از رای و نظر مستقیم ملت ایران است و این مجلس توطئه‌ها و بازی‌های دولت و حاکمیت آمریکا علیه کشورمان را رصد می‌کند.

کیایی‌نژاد در پایان گفت: وکلای مردم در مجلس با تمام توان در راه تحقق اهداف اسلام و انقلاب تلاش کرده و از حقوق ایران در برابر بیگانگان دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول