اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان لرستان:

138 کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در دو ایست بازرسی در این استان 138 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

138 کیلوگرم تریاک در لرستان کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد قنبری امشب در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان با همکاری مأموران فرماندهی انتظامی الیگودرز طی اقدامات اطلاعاتی پرونده یک باند قصد قاچاق مواد مخدر به این استان را داشت را مورد بررسی و این موضوع را به صورت جدی در دستور کار قرار داد.

فرمانده انتظامی استان لرستان یادآور شد: مأموران نیروی انتظامی در این عملیات یک دستگاه تریلر متعلق به سوداگران مرگ را در ایست بازرسی خومه الیگودرز شناسایی و متوقف کردند.

قنبری تصریح کرد: در بازرسی از این تریلر با استفاده از سگ‌های موادیاب مقدار 88 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط و در این رابطه نیز یک نفر دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه متهمان مواد مخدر کشف شده را از استان اصفهان حمل و برای توزیع در شهرستان خرم‌آباد بارگیری کرده بودند، گفت: همچنین در عملیات دیگری در پی اخبار رسیده مبنی بر اینکه یک باند مافیای ترانزیت مواد مخدر با استفاده از شگردهای مختلف اقدام به انتقال مواد مخدر به استان لرستان می‌کردند با بررسی‌ همه جوانب آن و دو ماه کار اطلاعاتی عناصر این باند شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی استان لرستان یادآور شد: در این زمینه دو اکیپ از عوامل مجرب نیروی انتظامی به آزادراه خرم‌آباد پل زال اعزام و پس از کنترل خودروهای عبوری یک تریلر حاوی بار برنج را متوقف کردند که با دستگیری راننده و سرنشینان این خودرو مقدار 50 کیلوگرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در داخل کیسه‌های برنج جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند که در عملیات دیگر خودرویی که اسکورت این محموله بود متوقف و راننده و سرنشینان آن نیز دستگیر شدند.

این مسئول یادآور شد: در این زمینه چهار متهم دستگیر و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/85001/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول