اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان خبر داد

نجات بیش از 300 مسافر گرفتار شده در جاده‌های لرستان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از بامداد امروز تاکنون بیش از 300 مسافر گرفتار شده در جاده‌های لرستان را نجات داده‌اند.

نجات بیش از 300 مسافر گرفتار شده در جاده‌های لرستان

حسین‌رضا مرادی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار کرد: به علت بارش سنگین برف که از شب گذشته در لرستان آغاز شده و هنوز در برخی مناطق این استان ادامه دارد امدادگران لرستانی با تمام تلاش مشغول خدمات‌دهی به مسافران و رانندگان در محورهای اصلی این استان هستند.

وی با اشاره به اینکه طی امروز 30 خانوار حادثه‌‌ دیده در محورهای استان لرستان توسط امدادگران جمعیت هلال‌احمر این استان نجات یافته‌اند، گفت: در همین مدت 42 خودرو که از محورهای اصلی لرستان به علت بارش برف و کولاک از مسیر جاده منحرف شده بودند توسط امدادگران لرستانی رهاسازی شدند.

مرادی خاطرنشان کرد: از صبح امروز که بارش در این استان آغاز شده 160 نفر حادثه دیده در محورهای لرستان توسط امدادگران نجات یافتند و بیش از 150 مسافر در راه مانده نیز در همین مدت اسکان یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: بیش از 22 اکیپ امروز در سطح لرستان به ویژه در گردنه‌های برف‌خیز مستقر و مشغول امدادرسانی به مسافران و رانندگان در محورهای اصلی این استان هستند.

مرادی گفت: در شهرستان خرم‌آباد پنج اکیپ، بروجرد سه اکیپ، دورود دو اکیپ، نورآباد چهار اکیپ، الشتر دو اکیپ، الیگودرز سه اکیب و ازنا دو اکیب مستقر هستند.

این مسئول یادآور شد: هم‌اکنون اکیپ‌های جمعیت هلال‌احمر استان لرستان به علت اینکه در برخی از محورها بارش برف کماکان ادامه دارد مستقر هستند و امدادرسانی به مسافران و رانندگان را در گردنه‌هایی مانند زالیان، رازان، زاغه، گامسیاب، گشور، کمندسلطان و ... در دستور کار خود دارند.

انتهای پیام/85001/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول