اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت باشگاه ماهان صورت گرفت

بازسازی خانه اسکواش اصفهان

پس از ماه‌ها تعطیلی خانه اسکواش اصفهان، این مجموعه با توسعه و بازسازی باشگاه فولاد ماهان آماده بهره برداری شد.

بازسازی خانه اسکواش اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از سایت باشگاه فولاد ماهان سپاهان، توسعه، بازسازی و ترمیم سالن اسکواش شهید نصر تنها سالن اسکواش اصفهان  بنا به درخواست مجمع خیران ورزش یار استان به باشگاه ماهان به‌عنوان عضو این مجمع واگذار و با نظارت اداره ورزش و جوانان اصفهان انجام پذیرفت.

توسعه، بازسازی و ترمیم سالن اسکواش شهید نصر که تنها سالن موجود اسکواش در شهر اصفهان بوده و تمام برنامه‌های تمرینی و مسابقات ورزشکاران اسکواش در آن برگزار می‌شود، بنا به درخواست مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان به باشگاه فولاد ماهان سپاهان به‌عنوان عضو این مجمع واگذار و با نظارت اداره ورزش و جوانان استان اصفهان و تلاش و همت شبانه‌روزی دست اندرکاران عمرانی باشگاه ماهان انجام پذیرفت.

در حال حاضر سالن اسکواش شهید نصر اصفهان آماده بهره‌برداری بوده و مقرر است آیین افتتاح آن در روزهای آینده طی مراسم ویژه‌ای برگزار شود.

بازسازی دوکورت کامل شامل پارکت، دیواره‌ها و شیشه سکوریت طبق استاندارهای بین‌المللی، احداث سرویس بهداشتی، انباری، رختکن ، روشنایی (سیم‌کشی و کابل‌کشی )، سنگفرش، نصب رادیاتور و سیستم گرمایشی، رنگ و نقاشی کل مجموعه و کانال کولر بخشی از اقدامات عمرانی باشگاه فولاد ماهان در این مجموعه است.

شایان‌ذکر است سالن اختصاصی اسکواش استان اصفهان از ابتدای احداث آن در اوایل دهه هشتاد تا کنون مورد مرمت و بازسازی قرار نگرفته بود.

انتهای پیام/63006/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول