اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

قداست بسیج در نیت خالص حضور در سنگرهای انقلاب است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: قداست بسیج حضور در سنگرهای مختلف خدمت‌رسانی و اندیشه پاک و زلالی است که می‌تواند به تحول در این حوزه کمک کند.

قداست بسیج در نیت خالص حضور در سنگرهای انقلاب است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، صابر سپهری در اولین اجلاس عمومی سازمان بسیج فرهنگیان در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: بسیج یک فرهنگ است که رشادت، ایثار، از خودگذشتگی و فداکاری از شاخصه این فرهنگ بوده و باید مورخان با تمام احترام به ثبت آن اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه جایگاه بسیج ملکوتی است، تصریح کرد: بسیج یک حرکت اجتماعی است و ریشه در صدر اسلام داشته و منجر به آمادگی آحاد مردم جامعه برای مقابله با تمام حوادث شده است.

سپهری در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: یکی از وظایف بسیج شناساندن و ایجاد روحیه برادری، اخوت، صفا و صمیمیت و آموزش چگونه زندگی کردن برای دانش‌آموزان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اضافه کرد: قداست بسیج اندیشه پاک و نیت خالص آن است و از بسیجیان اهل قلم و فرهنگ در کنار دیگر دلسوزان نظام تعلیم و تربیت باید استفاده بیشتری شود و نیروی بسیج برای آباد کردن کشور، تقویت برادری و اخوت اسلامی ظرفیت بسیار بزرگی است.

معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) نیز اظهار داشت: ما شیعیان باید زینت اهل بیت (ع) باشیم نه موجب شرمندگی، از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را همیشه پیرو راستین و زینت آن بزرگواران قرار دهد.

سرهنگ توحیدی گفت: حضور با بصیرت فرهنگیان و قدر و منزلت آنان در بسیج مایه فخر و مباهات، موجب خیر و برکت و سبب بصیرت‌افزایی در نوجوانان و جوانان دانش‌آموز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اگر جرأت سخن گفتن در عرصه بین‌الملل را داریم از برکت خون شهدا، ولایت، بسیج و امام راحل است، افزود: خدا را شاکریم که زمان به دنیا آمدن ما مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی و حضور پویا و زنده در بسیج است که بسیج ایران را قدرت برتر منطقه کرده است.

توحیدی تصریح کرد: تمامی هم و غم دشمنان و استکبار جهانی این است که ولایت، فرهنگ ایثار و شهادت، فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی در ایران نباشد که با حضور بسیج فرهنگیان شور عاشورایی، فرهنگ و اندیشه امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مدارس ایجاد شده و نیروهای مؤثر کارآمد برای آینده نظام تربیت می‌شود.

در پایان با حضور 125 نفر انتخابات شورا برگزار شد تا از میان 30 نفر داوطلب 15 نفر با اکثریت آرا به عنوان اعضای شورای مشورتی سازمان بسیج فرهنگیان استان انتخاب شدند.

انتهای پیام/62006/ک/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول