اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل:

بهره‌وری نیروی انسانی باید ارتقا یابد

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: تمام تلاشمان بر این است تا سطح بهره‌وری در حوزه نظام اداری با توجه ویژه به نیروی انسانی ارتقا یابد.

بهره‌وری نیروی انسانی باید ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اقبال عباسی عصر امروز در مراسم معارفه خود که در استانداری اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: بنده این جابه‌جایی‌ها را فرصت خدمتگزاری و راه و رسم معمول دنیا می‌دانم که مدیری می‌آید و مدیری دیگر کنار رفته و جایگزینی‌ها انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه توسعه مدیریت منابع انسانی ما باید از چارچوب استانداری خارج شویم و به منابع انسانی دستگاه‌های اجرایی نگاهی واقعی داشته باشیم.

عباسی ضرورت انسجام‌بخشی در امور اداری و مالی، ارتقای سطح بهره‌وری و به کارگیری نیروی انسانی مجرب و افزایش توانمندی‌ها در این حوزه را بسیار ضروری برشمرد.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استاندار اردبیل اضافه کرد: توجه جدی به امور رفاهی و خدماتی کارکنان و کسب رضایتمندی ارباب رجوع در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد اما مهم این است که در مرحله اول رضایت پرسنل جلب شده سپس رضایت مردم نیز به تبع آن فراهم آید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم معاون سابق توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری اردبیل نیز تنها به گفتن تشکر و قدردانی اکتفا کرده و برای معاون جدید استاندار اردبیل آرزوی موفقیت کرد.

استاندار اردبیل نیز در این مراسم با قدردانی از خدمات فضایل عزیزی در سمت معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی از عباسی معاون جدید این حوزه خواست تا به امر رفاهی کارکنان در شرایط سخت تورم دقت و توجه لازم را داشته باشد و در این زمینه با برنامه‌ریزی حرکت کند.

مجید خدابخش بیان کرد: بخشی از انرژی این مجموعه باید روی آموزش نیروها و توانمندسازی آنها گذاشته شود چرا که هر هزینه‌کردی در حوزه آموزش یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است که می‌تواند کارها به روال معمول انجام شود.

در این مراسم از زحمات فضایل عزیزی در سمت معاونت توسعه مدیریت منابع انسانی قدردانی شد و اقبال عباسی که دارای سابقه مدیریت و فرمانداری در شهرهای بیله‌سوار و مشگین‌شهر و رئیس ستاد روحانی در اردبیل را عهده‌دار بود به عنوان معاون جدید توسعه مدیریت منابع انسانی معرفی شد.

انتهای پیام/62001/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول