اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌با این نتیجه دلم برای تیم را‌ه‌آهن سوخت

تارتار: بازیکنان گسترش فولاد مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی ‌هستند

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز گفت: بازیکنان جوان این تیم آینده روشنی دارند و می‌توانند به اروپا ترانسفر شوند و توانایی بازی در اروپا را نیز دارند.

تارتار: بازیکنان گسترش فولاد مستحق پوشیدن پیراهن تیم ملی ‌هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مهدی تارتار عصر امروز بعد از پیروزی پر‌گل تیمش مقابل راه‌آهن تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز تیم گسترش فولاد نسبت به رآهن بهتر بوده و مزد بازی خوب خود را با زدن پنج گل گرفت‌، افزود: در طول 90 دقیقه نسبت به تیم راه‌آهن برتر بوده و بازیکنان من تمام برنامه‌های تاکتیکی تیم را به خوبی اجرا کرده و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر رسانیم.

سرمربی گسترش فولاد تبریز بازیکنان تیمش را مستحق دعوت به تیم ملی دانست و ابراز داشت: بایرامی در این بازی چهار گل به ثمر رسانده و در بازی قبلی نیز یک گل و یک پاس گل داشت و این بازیکن با چنین توانایی‌های شایستگی دعوت به تیم ملی ایران را دارد.

وی همچنین به تمجید از بازی سامان نریمان جهان و جابر انصاری و سایر بازیکنان گسترش فولاد پرداخت و گفت: بازیکنان جوان این تیم آینده روشنی دارند و می‌توانند به اروپا ترانسفر شوند و توانایی بازی در اروپا را نیز دارند.

سرمربی و بازیکن سابق تیم راه آهن تهران عنوان کرد: با این نتیجه دلم برای تیم را‌ه‌آهن سوخت، من ‌به عنوان بازیکن و مربی هشت سال در این تیم حضور داشته و خاطرات شیرینی را از تیم راه آهن دارم و امیدوارم این تیم بتواند در هفته‌های آتی با کسب نتیجه لازم خود ماندن خود در لیگ برتر را قطعی کند.

سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز تاکید کرد: در دو بازی به  دو برد شیرین و 6 امتیاز بازی دست یافته و نباید با این نتایج مغرور شویم و مسلما از این هفته به بعد حریفانمان با تمام قوا مقابل ما قرار گرفته و کار ما سخت‌تر می‌شود.

تیم گسترش فولاد تبریز با پیروزی 5 بر صفر برابر راه آهن بهترین پیروزی طول تاریخ این باشگاه را رقم زد.

انتهای پیام/60002/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول