اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته آموزش همگانی صورت گرفت

همایش تغذیه سالم در جنوب غرب تهران

همزمان با هفته آموزش همگانی همایش تغذیه سالم در جنوب غرب تهران، برگزار شد.

همایش تغذیه سالم در جنوب غرب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی مدیریت شهری جنوب غرب تهران، همایش تغذیه سالم، همزمان با هفته آموزش همگانی در جنوب غرب تهران، برگزار شد.

همایش تغذیه سالم که در سالن سینما تئاتر بهاران برگزار شد، علاوه بر برپایی غرفه‌های کنترل فشار خون، تست قند، گروهی از بانوان محله‌های 14‌گانه منطقه، غذاهایی که با توجه به معیارهای بخش آشپزی این همایش، طبخ کرده بودند برای حاضران در این برنامه به نمایش گذاشتند.

تغذیه سالم به مواد غذایی گران‌بها متکی نیست

گلمکانی، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، به عنوان سخنران ویژه این مراسم گفت: این همایش و مواردی مانند آن با هدف اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی شهروندان برپا می‌شوند. متاسفانه یکی از رایج ترین اشتباهاتی که شهروندان در زمینه تغذیه سالم دارند، این است که فکر می‌کنند، تغذیه سالم فقط با مصرف مواد غذایی گران‌بها ممکن است، در حالی که این چنین نیست.

گلمکانی افزود: وضعیت عملکرد خانه‌های سلامت این منطقه و تلاش آنها برای اطلاع‌رسانی به شهروندان، روندی روبه رشد دارد. خوشبختانه شهروندان جنوب غرب تهران هم در حوزه فعالیت‌های سلامت بسیار مشارکت‌پذیر هستند.

شهر سالم در گرو سلامت شهروندان است

بهروز محمدزاده، مدیر شهری جنوب غرب تهران نیز در این همایش با اشاره به حمایت مدیریت شهری از فعالیت خانه‌های سلامت گفت: با توجه به اینکه شهر سالم در گرو سلامت شهروندان است، امیدواریم بیش از پیش شاهد برپایی چنین برنامه‌هایی باشیم.

گفتنی است، همایش تغذیه سالم با حضور گلمکانی، مدیرکل سلامت شهرداری تهران، محمد کشاورز استاد تغذیه مجامع علمی کشور، بهروز محمدزاده، مدیر شهری جنوب غرب تهران، مسئولان خانه‌های سلامت و جمعی از شهروندان منطقه برپا شد. در بخش پایانی برنامه هم از سه نفر از برگزیدگان بخش آشپزی و پنج شهروند برگزیده مسابقه اطلاعات عمومی این برنامه با اهدای هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/2462/ک/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول