اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورزقان:‌

یادواره 1200 شهید ارسباران برگزار می‌شود

امام جمعه ورزقان از برگزاری یادواره یک هزار و 200 شهید سرافراز ارسباران اواخر فروردین سال آینده در ورزقان خبر داد.

یادواره 1200 شهید ارسباران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، حجت‌الاسلام مسعود مهدوی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگی شهرستان ورزقان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران متصل به حکومت حضرت مهدی (عج) بوده و شعار انقلاب ما در برقراری عدل در جامعه ادامه شعار آن حضرت است.

وی افزود: حکومت حضرت مهدی (عج) در سن پنج سالگی یکی از معجزه‌های الهی بوده و در حال حاضر در پرده غیبت قرار دارد که با عنایات ویژه آن حضرت حکومت مقتدرانه ما با رهبری نایب بر حقش حضرت امام خامنه‌ای در مقابل زورگویان و مستکبران جهانی ایستاده است.

مهدوی با اشاره به اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی بوده است، افزود: باید برنامه‌‌ریزی‌های فرهنگی کشور به عمل نزدیک شود و از شعار‌زدگی در این بخش به ‌شدت پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: فرهنگ روح و هویت انقلاب اسلامی است و اگر مشکلات فرهنگی جامعه حل شود همه مشکلات ما حل می‌شود.

امام جمعه ورزقان اظهار کرد: در شهرستان ورزقان با وجود همه تلاش‌ها زیرساخت‌های فرهنگی انجام گرفته ولی نواقصات همچنان وجود دارد.

مهدوی در ادامه از برگزاری یادواره 1200 شهید سرافراز ارسباران در اواخر فروردین سال آینده در ورزقان خبر داد و گفت: شهیدان با خون خود درختان این انقلاب را آبیاری کردند و آرامش، آسایش وامنیت را به کشورمان آفریدند و وظیفه ماست که ادامه دهندگان راه این عزیزان باشیم و یاد و خاطر این بزرگواران را در همه حال عزیز بشماریم.

الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه از فقدان پوشش شبکه های تلویزیونی کشور در بعضی از روستاها در بخش مرکزی و بخش خاروانا انتقاد کرد و گفت: تهاجم فرهنگی بدون هیچ بازدارنده‌ای به دلیل نزدیک بودن به مرز چند کشور آسیای میانه اهالی به خصوص جوانان را در شهرستان تهدید می‌کند.

انتهای پیام/60007/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول