اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بیجار خواستار شد

بانک‌ها زمینه سرمایه‌گذاری در بیجار را فراهم کنند

معاون فرماندار بیجار گفت: بانک‌ها می‌توانند با اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه شهرستان را در بخش‌های مختلف فراهم سازند.

بانک‌ها زمینه سرمایه‌گذاری در بیجار را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، باقرجدی امین‌پور عصر امروز در جلسه شورای هماهنگی بانک‌های شهرستان و تعامل و آموزش نیروی انتظامی با روسای بانک‌ها و موسسه‌های مالی و اعتباری این شهرستان که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با اشاره به اهمیت و نقش بانک‌ها در توسعه اقتصادی، اظهار داشت: در سایه فعالیت‌های گسترده بانک‌ها شکوفایی اقتصادی محقق شده و سرمایه‌گذاران نیز راغب به سرمایه‌گذاری در این شهرستان خواهد شد.

وی با تأکید بر حمایت بانک‌ها با توجه به اعتماد سرمایه‌گذاران به آنها افزود: بدون همکاری و کمک و تعامل بانک‌ها اقتصاد کشور رونق نخواهد یافت و سرمایه‌گذاران نیز هیچ‌گونه رغبتی برای سرمایه‌گذاری نخواهند داشت.

امین‌پور با تاکید بر لزوم هماهنگی مدیران بانک‌ها در راستای رسیدن به اهداف توسعه سرمایه‌گذاری در شهرستان، خطاب به مدیران بانک‌ها اذعان داشت: برای قرار گرفتن و حرکت شهرستان در مسیر توسعه، نیازمند همت همگانی همه دستگاه‌ها خصوصا بانک‌ها هستیم.

این مسئول با اشاره به اینکه نگاه دولت به طرح مسائل اقتصادی با توجه به تغییر گفتمان دولت و نامگذاری سال به نام حماسه اقتصادی در کنار حماسه سیاسی، بر لزوم نگاه اقتصادی به حوزه‌های مختلف تأکید و خاطرنشان کرد: بانک‌ها در این راستا و پیشبرد رونق اقتصادی در اولویت هستند و باید به این مهم توجه و نگاه ویژه‌ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: در برخی از موارد دولت از ممنوعیت انجام کارهای اقتصادی برخوردار است و می‌طلبد بخش خصوصی در این راستا فعالیت گسترده‌ای انجام دهد و در کنار بخش خصوصی نیز بانک‌ها می‌توانند کمک شایانی به انجام فعالیت‌های اقتصادی داشته باشند.

به گفته معاون فرماندار بیجار بانک‌ها هم می‌توانند در زمینه بهبود و رونق اقتصادی هم نقش ارزنده و مثمرثمری را ایفا کنند و هم می‌توانند در عدم توسعه تأثیرگذار باشند.

وی در ادامه خواستار همکاری سایر دستگاه‌های سطح شهرستان با بانک‌ها شد و انجام این مهم را عاملی برای پیشبرد اهداف بانک‌ها که همان توسعه اقتصادی است، عنوان کرد.

امین‌پور بر تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان بانک‌ها به عنوان سرمایه‌های اصلی کشور تأکید کرد و گفت: کار صرفا برای مردم و رضایت‌مندی انها باشد و تکریم ارباب رجوع رمز موفقیت تمامی امور است.

امنیت نخستین مقوله در راستای توسعه فعالیت بانک‌ها

در ادامه این جلسه رئیس پلیس پیشگیری و عملیات شهرستان بیجار با بیان اینکه برقراری امنیت اولین مقوله در راستای توسعه فعالیت بانک‌ها است گفت: تمامی بانک‌های شهرستان بیجار از تجهیزات امنیتی برخوردار بوده و امید است با آموزش‌های لازم به روسای بانک‌ها از وقوع جرم و سرقت‌های بانکی جلوگیری کنیم.

محمد پیرحیاتی در راستای درخواست و اعتراض برخی از روسای بانک‌های این شهرستان در خصوص استقرار مأمور محافظ در ساعات مشخص و آموزش لازم به این افراد در بانک‌ها بیان کرد: در این راستا نیز اقدامات مهمی صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه در شهرستان بیجار در زمینه بانک‌ها امنیت کاملی برقرار است اظهار کرد: در راستای برقراری امنیت بیشتر و پایدار و ماندگار تمام توان خود را با همکاری بانک‌ها به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/79015/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول