اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل:

رسانه‌های بیگانه به دنبال کمرنگ جلوه دادن نقش ولایت فقیه هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: یکی از ماموریت‌های اصلی رسانه‌های بیگانه کمرنگ جلوه دادن نقش ولایت فقیه در جامعه ایرانی است که با ترفندهای مختلف در تلاش است این فکر پلید خود را در جامعه رواج دهد.

رسانه‌های بیگانه به دنبال کمرنگ جلوه دادن نقش ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فر پیش از ظهر امروز در همایش بسیج رسانه در اردبیل اظهار داشت: همه افراد جامعه به ویژه اصحاب رسانه به نقش و تاثیر بی‌بدیل و فوق‌العاده مهم و اساسی رسانه در دگرگونی مسائل، باورهای دینی، فرهنگ جامعه و سبک زندگی واقف هستند.

وی با اشاره به اینکه امروزه رسانه‌های بیگانه و دشمن با تمام توان و ظرفیت علیه نظام و انقلاب فعالیت می‌کنند، عنوان کرد: امروزه 3 هزار شبکه ماهواره‌ای در کشور ما قابل دریافت است که بیش از 40 شبکه آن به زبان فارسی است و دشمن این ظرفیت و توانایی را به کار گرفته و برعلیه نظام استفاده می‌کند در حالی که ایران فقط سه شبکه ماهواره‌ای دارد که سیاست‌ها و تدابیر نظام جمهوری اسلامی را بیان می‌کند ولی دشمن تحمل آن را ندارد و در مقابل این شبکه‌ها مقاومت می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: تلاش دشمنان با طراحی برنامه‌‌های مختلف برای مقابله با فرهنگ ایرانی و اسلامی نشانگر این است که ایران حرفی برای گفتن دارد که برای دنیا قابل استفاده است و اگر ایران نقش تاثیرگذاری نداشت دشمن اینقدر تلاش نمی‌کرد تا با برنامه‌های مختلف هجمه‌هایی را بر ایران اعمال کند چرا که می‌بینیم دشمنان اصول و مبانی خود یعنی آزادی بیان را تبلیغ می‌کنند ولی در اوج تبلیغات این اصول را زیر پا می‌گذارد و هزینه زیادی را برای مقابله با آن پرداخت می‌کند.

کاملی‌فر با اشاره به اینکه رسانه‌های بیگانه به مثابه تیرهای زهرآگین هستند که علیه نظام عمل می‌کنند، تاکید کرد: کشور ما جایگاه و پایگاه خوبی در دنیا دارد که می‌تواند باورها، اصول و سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران را بیان کند و این بیانگر این است که رسانه‌ها در تحولات دنیا نقش بسیار ارزشمندی را ایفا می‌کند.

این مسئول بیان داشت: امروزه رسانه‌های بیگانه دشمن با تمام توان به دنبال تغییر سبک زندگی جامعه ایرانی هستند و این به عنوان یک ماموریت اصلی برای آنها مطرح است و آنها به شدت تلاش می‌کنند تا سبک زندگی ایرانی را از حالت سنتی و دینی و اعتقادی خود خارج کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل خاطرنشان کرد: گاهی اوقات رسانه‌های خودی نیز بدون توجه به فیلم‌ها و سریال‌هایی از این شبکه‌ها پخش می‌شود و نکات بسیار ظریفی در آنها از سوی بیگانگان تعبیه شده است دنبال می‌کنند و این سریال‌ها و فیلم‌ها گاهی اوقات شفاف و گاهی اوقات بسیار ظریف تلاش می‌کنند تا فرهنگ دینی ما را عوض کرده و فرهنگ غرب را جایگزین آنها کنند.

کاملی‌فر با اشاره به ماموریت‌های رسانه‌های بیگانه ادامه داد: ماموریت دیگری که رسانه‌های غربی به عهده دارند ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است چرا که جامعه‌ای که امید نداشته باشد نمی‌تواند وارد مسائل حساس شده و فعالیت کند این ‌رسانه‌ها امروزه مسائل اقتصادی را به شدت ناامیدانه ترویج می‌دهند و نشان می‌دهند که امیدی به آینده کشور و جامعه نیست.

این مسئول تصریح کرد: کمرنگ جلوه دادن نقش ولایت فقیه و رهبری در جامعه یکی دیگر از ماموریت‌های این رسانه است آنها در بحث دموکراسی تلاش می‌کنند تا نقش ولایت فقیه را کمرنگ جلوه دهند و این اتفاقی است که در صدر اسلام افتاد و آن جدایی دین از سیاست است وقتی سیاست را از دیانت جدا کردند بهترین انسان‌ها حذف شدند و بدترین انسان‌ها در راس قرار گرفتند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: امروزه واقعیات اخوان‌المسلمین نشان می‌دهد که این گروه حدود 90 سال تلاش کرده‌اند تا یک حکومت اسلامی تشکیل دهند که الگو باشد اما این جریان یک جریان سیاسی قومی بود ولی حکومت اسلامی این گروه یک سال بیشتر دوام نیاورد چرا که حاکم مدیر، مدبر، شجاع نداشت تا دوست و دشمن را به آنها معرفی کند و در این میان آنها ایران را دشمن و عربستان را دوست تلقی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان سخنان خود اذعان داشت: امیدواریم که رسانه‌ها و اصحاب قلم بتوانند فرهنگ دینی را در جامعه تبلیغ و ترویج دهند و رسانه‌های ما در مقابل این ماموریت‌های خصمانه دشمن، ماموریت‌های ارزشمندی را اتخاذ کند.

انتهای پیام/62007/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول