اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان تأکید کرد

طراحی تقاطع‌های غیرهم‌سطح برای سهولت در سفرهای شهری

عضو شورای شورای شهر اصفهان گفت: تقاطع‌های غیرهم‌سطح اصفهان برای سهولت در سفرهای شهری طراحی شده است هر چند ممکن است دارای اشکالاتی هم باشد.

طراحی تقاطع‌های غیرهم‌سطح برای سهولت در سفرهای شهری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید کریم داوودی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با اشاره به اینکه در آستانه هفته وحدت قرارگرفته‌ایم، اظهار کرد: در اصفهان تقاطع‌های زیادی در این چندساله اخیر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است که تقاطع غیرهم‌سطح آقا بابایی، تقاطع غیرهم‌سطح شهدای غزه و سایر تقاطع غیرهم‌سطح و زیرگذرها از جمله آنها است.هدف از احداث این تقاطع‌های غیرهم‌سطح‌ سهولت در سفرهای شهری بوده است.

عضو شورای سیاست‌گذاری طرح‌های عمرانی تصریح کرد: هر چند برخی وجود این تقاطع‌ها را غیرکارشناسی می‌دانند، اما اوضاع شهر باوجود این تقاطع‌ها بدتر نشده است.

وی در ادامه در پاسخ به اظهارات غلام‌رضا شیران که این تقاطع‌‌ها را بدون کار تخصصی دانست، گفت: « اگر آقای شیران چنین ادعایی دارند، با عدد و رقم ارائه راهکار دهند، نه اینکه فقط ایراد بگیرند» ما اذعان داریم که این تقاطع‌ها فقط حکم تسکین‌دهنده را برای شهر داشته است و احتمال اینکه خطا هم داشته باشد، هست، هر چند مورد بررسی شورا قرار گرفته است.

رضا امینی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه در شورای شهر اعضا جواب یکدیگر را ندهند و مباحث را به جلسات تخصصی موکول کنند، گفت: ما باید از گذشته عبرت بگیریم، چراکه ما جایزالخطا هستیم.

وی افزود: در این 14 سال اعضای شورای شهر به بهتر شدن شهر فکر می‌کردند، اما هر اقدامی صورت گرفته است با تصمیم‌گیری اعضای شورا بوده است.

انتهای پیام/63002/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول