اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کاشمر:

کسی که معتقد به ولایت فقیه نیست مسئولیت نپذیرد

امام جمعه کاشمر گفت: اگر کسی معتقد به ولایت فقیه نیست خیر دنیا و آخرتش این است که مسئولیت نپذیرد، چراکه هرگونه تصرف در امور عمومی جامعه بایستی با اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه باشد.

کسی که معتقد به ولایت فقیه نیست مسئولیت نپذیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر، حجت‌الاسلام سیدقاسم یعقوبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری کاشمر اظهار داشت: خدمت در چنین جامعه‌ای یک توفیق بزرگ است که هم عزت دنیا و هم اجر معنوی در پیشگاه خداوند به همراه دارد و در مقابل همان گونه که این کار مقدس و مایه افتخار است کاری پرمسئولیت و سخت است.

وی با تبریک آغاز امامت امام عصر (ج) افزود: اینکه امروز ما در نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایندگی از امام عصر حکومت نیابتی می‌کنیم مایه مباهات و افتخار است و باید تلاش کنیم خدمتی شایسته این نیابت انجام دهیم.

امام جمعه کاشمر با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران یک نظام منحصربه‌فرد در دنیاست و با هیچ نظام سیاسی در دنیا قابل مقایسه نیست، افزود: تفاوت عمده و اساسی این نظام با سایر نظام‌ها این است که ریشه و اساس حکومت را از جانب خداوند متعال می‌دانیم؛ لذا باید در حکومت نیابتی امام عصر افتخار کنیم که کارگزار آن هستیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی معتقد به ولایت فقیه نیست خیر دنیا و آخرتش این است که مسئولیت نپذیرد؛ چراکه هرگونه تصرف در امور عمومی جامعه بایستی با اعتقاد و التزام عملی به ولایت فقیه باشد.

یعقوبی در ادامه با اشاره به اینکه کارهای زشت و تنفرآوری که برخی از تکفیری‌ها انجام می‌دهند تنها برای لطمه زدن و آبرو بردن اسلام است؛ یادآور شد: تنها هدف آنان کشتن، تضعیف و تخریب چهره مسلمانان و اسلام است؛ لذا باید به عنوان نظامی که همیشه در برابر زورگویان و زیاده‌خواهان ایستاده و اقتدار آن در جهان زبانزد است اجازه ندهیم با اقدامات برخی از درخشندگی اسلام کاسته شود.

انتهای پیام/2202/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول