اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان:

توسعه بادی‌بیوتی دغدغه‌ هیئت ورزش‌های همگانی است

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: یکی از مهم‌‌ترین دغدغه‌ها و نگاه هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان توسعه ورزش بادی‌بیوتی و به طور خاص آمادگی جسمانی و ایروبیک است.

توسعه بادی‌بیوتی دغدغه‌ هیئت ورزش‌های همگانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نوربخش باقری در نخستین کارگاه آموزشی رشته ورزشی بادی بیوتی در کشور که پیش از ظهر امروز به میزبانی کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان در پایگاه ورزش قهرمانی برگزار شد، اظهار کرد: خوشحالیم که در استان و شهر اصفهان برای نخستین بار کارگاه آشنایی با این رشته جدید که زیرمجموعه کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک قرار دارد را برگزار می‌کنیم.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کمیته ایروبیک اصفهان ادامه داد: با آغاز به‌کار سیروس سمیعی به‌عنوان رئیس کمیته آمادگی جسمانی و ایروبیک هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان توانسته‌ایم از ظرفیت موجود بین علاقه‌مندان این رشته بهره بگیریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر 28 هزار مربی و ورزشکار  فعال در رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک ساماندهی شده‌اند.

باقری اضافه کرد: هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان آماده برگزاری مسابقات درون استانی و کشوری در رشته آمادگی جسمانی و ایروبیک است و از این بابت هیچ مشکلی از نظر مالی، اسکان و سالن مسابقات نداریم.

وی با بیان اینکه هیئت آمادگی میزبانی مسابقات و دوره‌های مربیگری و داوری و تربیت مدرس بادی بیوتی را دارد، تاکید کرد: از همین جا به ریاست کمیته آمادگی جسمانی فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز اعلام می‌کنیم که برای برگزاری دوره‌های مرتبط با این رشته آماده میزبانی هستیم.

انتهای پیام/63006/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول