اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بین تمامی استان‌های کشور

هیئت تیراندازی استان مرکزی در رنکینگ کشوری دوم شد

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی گفت: هیئت تیراندازی این استان در رنکینگ کشوری موفق به کسب مقام دوم در بین تمامی استان‌های کشور شد.

هیئت تیراندازی استان مرکزی در رنکینگ کشوری دوم شد

غلامرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: هم اکنون بالغ بر یک هزار و 700 نفر در استان در رشته تیراندازی در بخش‌های تپانچه، تفنگ بادی و اهداف پروازی فعالیت می‌کنند که این آمار با توجه به افتتاح هیئت‌های شهرستانی افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به فعالیت 13 سالن تیراندازی در استان، امکانات موجود در رشته تیراندازی با توجه به مشکلات مالی هیئت‌های ورزشی به نسبت میانگین کشوری در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

رئیس هیئت تیراندازی استان مرکزی با اشاره به وضعیت مربیان فعال در استان خاطرنشان ساخت: هم اکنون 35 مربی دارای مدارک بین‌المللی و کشوری در بخش‌های مختلف در استان مرکزی فعال هستند که بیشتر این مربیان در استان در بخش استعدادیابی و در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان مشغول به فعالیت می‌باشند.

وی ادامه داد: در بخش داوران نیز فعالیت‌های مناسبی در هیئت تیراندازی صورت گرفته است که از این جمله می‌توان به حضور 30 داور درجه یک و دو اشاره کرد.

کریمی خاطرنشان کرد: پایگاه‌های استعدادیابی استان در دو سال اخیر فعالیت‌های مناسبی داشته‌اند و بسیاری از نوجوانانی که در این پایگاه‌ها پرورش یافته‌اند هم اکنون در تیم‌های باشگاهی مشغول به فعالیت هستند.

کریمی همچنین در خصوص حضور بازیکنان در اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی گفت: در مسابقات قهرمانی آسیایی که در تهران برگزار شد علیرضا میرزایی در بخش تپانچه بادی موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و در رده سنی جوانان نیز علیرضا سرلک در بخش تفنگ بادی به مقام سومی دست یافت.

به گفته وی خوشبختانه بانوان نیز استقبال مناسبی از رشته تیراندازی داشته‌‌اند و نیمی از جامعه تیراندازی استان را بانوان شامل می‌شوند که بسیاری از این ورزشکاران در تیم‌های لیگ یکی فعالیت می‌کنند که از این جمله می‌توان به خانم فاطمه طاهری اشاره کرد که در رده سنی جوانان موفق به کسب مقام نخست آسیایی و شکستن رکورد جهانی شده است.

کریمی گفت: هیئت تیراندازی در شهرستان‌های اراک، خمین، محلات، دلیجان، ساوه و شهرک مهاجران فعالیت دارد.

انتهای پیام/87008/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول