اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار ماکو تاکید کرد

جذب سرمایه‌گذار در منطقه آزاد تجاری ماکو

معاون فرماندار ماکو بر جذب سرمایه‌گذار در منطقه آزاد تجاری ماکو تاکید کرد.

جذب سرمایه‌گذار در منطقه آزاد تجاری ماکو

به گزارش خبرگزاری فارس از ماکو، ولی شیرزاده صبح امروز در جلسه‌ای که به منظور پیگیری و حل مسائل و مشکلات اعضای تعاونی‌های مسکن مهر، تسهیل در پرداخت وام ازدواج و وام‌های قرض‌الحسنه با حضور معاون عمرانی فرماندار ماکو، روسای بانک‌های ملی، مسکن و صادرات ماکو در سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: تکریم ارباب رجوع یکی از موضوعاتی است که باید کارکنان بانک‌های مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه بانک‌های این شهر در بحث واگذاری تسهیلات به خوبی عمل کرده‌اند، تصریح کرد: بانک‌های این شهرستان در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن مهر، اشتغال و خرید تضمینی محصولات کشاورزی عملکرد خوبی از خود نشان دادند.

شیرزاده با اشاره به وجود سازمان منطقه آزاد تجاری ماکو، افزود: منطقه آزاد تجاری ماکو یکی از ظرفیت‌های این شهرستان است که برای جذب‌ سرمایه‌گذار می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با بیان اینکه این همایش با حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی برگزار می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر جذب سرمایه‌گذار در دستور کار قرار دارد و برای این منظور همایشی تحت عنوان همایش سرمایه گذاری در این شهر برگزار می‌شود.

شیرزاده با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: هدف از برگزاری این همایش شناساندن ظرفیت‌های این شهرستان به سرمایه‌گذاران و جذب آن‌ها برای سرمایه‌گذاری است.

انتهای پیام/61001/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول