اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی خلیل‌شهر:

هیئت کشتی خلیل‌شهر مستقل می‌شود

رئیس هیئت کشتی خلیل‌شهر گفت: مهم‌ترین برنامه هیئت کشتی خلیل‌شهر مستقل ‌شدن این هیئت از شهرستان بهشهر است.

هیئت کشتی خلیل‌شهر مستقل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، صبح امروز با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بهشهر و برخی از مسئولان محلی و شهرستانی، از قهرمانان کشتی خلیل‌شهر در سال 92 با اهدای جوایزی به رسم یادبود تجلیل شد.  

در این مراسم، رئیس هیئت کشتی خلیل‌شهر با اشاره به آغاز رقابت‌های استعدادیابی از کشتی‌گیران رده‌های سنی پایه، اظهار داشت: شهر 10 هزار نفره خلیل‌شهر افتخار دارد که امسال در رده خردسالان، سه پهلوانک روی سکوی استانی داشته باشد.

تقی محمدپور افزود: با وحدت و حمایت همه‌جانبه مسئولان می‌توانیم قطب کشتی شرق مازندران باشیم.

وی با بیان این‌که خلیل‌شهر قهرمانان ارزنده‌ای دارد، تصریح کرد: فرزاد عموزاد دارنده مدال برنز نوجوانان و جوانان آسیا و عضو تیم ملی جوانان در مسابقات جهانی 2012 تایلند، مجتبی عموزاد نفر اول مسابقات ارمنستان، عضو تیم ملی دانش‌آموزی و نفر دوم نوجوانان کشور، علی‌رضا خلیلی، روح‌الله حمزه‌ای، محمدحنیف بخشنده، محمد زیاری، اسماعیل مولایی، ابوالفضل خلیلی، سید محمدعلی حسینی، اکبر فضلی، محمدعلی عموزاد، رضا خلیلی، محمد شفاهی و مهدی درویشی از کشتی‌گیران خلیل شهری هستند که به جامعه کشتی معرفی شدند.

محمدپور به برگزاری دیدار دوستانه با تیم‌های مختلف شهرهای مازندران و گلستان اشاره کرد و گفت: برگزاری هر ساله مسابقات کشتی جام رمضان با حضور تیم‌های مختلفی از غرب گلستان و شرق مازندران، از شاخص‌ترین برنامه‌های این هیئت است.

وی مردم را سرمایه اصلی کشتی خلیل‌شهر دانست و اظهار داشت: همکاری و حمایت همه‌جانبه می‌تواند نقش تاثیرگذاری در پیشبرد اهداف هیئت کشتی داشته باشد و تا به امروز نسبت به شهرهای دیگر، شهردار و شورای ورزش‌دوست و مردم علاقه‌مند حمایت کافی را از کشتی خلیل‌شهر داشتند.

 پیگیر مستقل‌ شدن هیئت کشتی خلیل‌شهر هستیم

 محمدپور در حاشیه مراسم در گفت‌وگو با با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در بهشهر درباره نتیجه پیگیری‌هایش برای هیئت کشتی خلیل‌شهر، گفت: مهم‌ترین برنامه هیئت کشتی خلیل‌شهر مستقل‌شدن این هیئت از شهرستان بهشهر است.

وی افزود: با توجه به استعداد‌های فراوان در رده‌های مختلف، رسیدن به سطح اول کشتی مازندران دور از دسترس نیست، بنابراین ارتباط مستقیم با هیئت کشتی استان برای ما حائز اهمیت است.

محمدپور با اشاره به آغاز فعالیت‌های هیئت کشتی خلیل‌شهر از سال 83 تاکنون، اظهار داشت: آنچه را که جامعه امروز کشتی خلیل‌شهر به آن می‌بالد حاصل تلاش‌های مربیان ارزنده‌ای چون رضازاده، تات‌پور، نصرتی و محمدپور است.

به گزارش فارس، شهرستان بهشهر دارای سه هیئت کشتی در رستمکلا، بهشهر و خلیل‌شهر است که زیر نظر هیئت کشتی شهرستان بهشهر فعالیت دارند.

انتهای پیام/86001/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول