اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از بارش برف در شهرستان تفرش

برف شهر کوهستانی تفرش را سفیدپوش کرد

برای سومین بار در زمستان امسال چهره شهرستان کوهستانی تفرش سفیدپوش شد.

برف شهر کوهستانی تفرش را سفیدپوش کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، از ساعات اولیه امروز صبح بارش برف در شهرستان تفرش آغاز شده و این نعمت گرانبها خیابان‌های شهرمان را سفیدپوش کرده است.

برف بازی در حیاط خانه‌ها و ابراز شادی دانش‌آموزان با بازی پرتاب گلوله‌های برفی در ساعت اولیه صبح به یکدیگر، درست کردن آدم برفی و سفید پوش شدن درختان زیبایی برف را دوچندان کرده است.

نیروهای خدوم اداره راه و شهرسازی به منظور پاکسازی محورهای مواصلاتی از دقایق اولیه بارش در گردنه گیان و گردنه نقره کمر تفرش که مهمترین راه‌های ارتباطی محسوب می‌شوند مستقر و مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی تفرش به خبرنگار فارس در اراک گفت: در حال حاضر یک اکیپ به گردنه گیان به منظور پاکسازی و نمک پاشی و یک اکیپ به گردنه نقره کمر اعزام شده‌اند.

مجتبی معصومی اظهار داشت: همچنین راه‌های مواصلاتی روستاهای تفرش به وسیله تراکتورهای پاکسازی که مشغول فعالیت هستند در حال برفروبی است و تاکنون هیچ یک از محورهای مواصلاتی شهری و روستایی مسدود نشده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش نیز از در راه ماندن 15 وسیله نقلیه در محور گیان خبر داد و گفت: این محور از پرخطرترین محورهای مواصلاتی در فصل بارش برف و باران است و رانندگان ناآشنا با این منطقه به دلیل عدم شناخت بدون تجهیزات زمستانی در این منطقه تردد می‌کنند و بیشترین تعداد در راه ماندگان مختص ماشین‌های سبک در این محور است.

مجید حسین‌جمال تصریح کرد: یک اکیپ امداد و نجات به این محور اعزام شده و تاکنون به 10 خودرو در راه مانده امداد رسانی شده است اما به دلیل بارش شدید برف امکان عبور از گردنه گیان امکانپذیر نیست.

انتهای پیام/87003/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول