اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس آگاهی فارس

قاتل تبعه افغانی در شیراز دستگیر شد

یک تبعه افغانی که هموطن خود را به قتل رسانده بود، توسط پلیس آگاهی فارس در شیراز دستگیر شد.

قاتل تبعه افغانی در شیراز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، رئیس پلیس آگاهی این استان اظهار داشت: در اردیبهشت ماه سال جاری مأموران جسد جوانی 22 ساله تبعه افغانی را در شیراز کشف و با توجه به آثاری که روی جسد مشاهده کردند، مشخص شد این فرد به قتل رسیده است.

وی اضافه کرد: در ادامه مأموران تحقیقات خود را در مورد شناسایی و دستگیری قاتل آغاز و یکی از هموطنان مقتول 20 ساله، به عنوان مظنون دستگیر و از وی بازجویی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس ادامه داد: در تحقیقات انجام شده از متهم، قتل به انگیزه اختلاف قبلی از وی کشف شد و گفت از چند سال پیش قصد داشتم با دختری افغانی ازدواج کنم تا اینکه 20 روز قبل از وقوع قتل متوجه شدم مقتول قصد دارد با آن دختر ازدواج کند و من نیز به سراغ وی رفتم و با او درگیر شدم.

حیدری گفت: قاتل پس از درگیری با مقتول ابتدا با چوب ضربه‌ای به سر وی زده و پس از آنکه بی‌هوش می‌شود پارچه‌ای به دور گردن او انداخته و وی را خفه می‌کند و سپس جسدش را درون گودالی انداخته و موبایل وی را با خود می‌برد.

انتهای پیام/2448/صا/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول