اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان خبر داد

آغاز ثبت‌نام حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان از آغاز ثبت‌نام اولیه حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر تا 24 دی‌ماه خبر داد.

آغاز ثبت‌نام حج عمره ویژه نخبگان و استعدادهای برتر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی بنیاد نخبگان استان قم، حسین اخوان با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی شده در سال‌جاری برای نخبگان و استعداد‌های برتر در سطح ملی گفت: ‌به لطف پروردگار سبحان سهمیه عمره ویژه‌ نخبگان و استعدادهای برتر از سازمان حج و زیارت توسط بنیاد ملی نخبگان دریافت شده است.

وی افزود: متقاضیان حج عمره نخبگان و استعدادهای برتر می‌توانند تا 24 دی‌ماه اقدام به ثبت‌نام اولیه کنند.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان ادامه داد: مشمولین این تسهیلات می‌توانند با مراجعه به ‌درگاه مربوطه در وب‌گاه بنیاد ملی نخبگان و بنیاد نخبگان استان قم کاربرگ‌های مربوطه را تکمیل کنند.

وی با اشاره به اولویت‌های انتخاب و هزینه‌ ثبت‌نام کنندگان گفت: اولویت پذیرفته‌شدگان در این دوره بر اساس سال افتخار خواهد بود و نتیجه پس از قطعی‌شدن از طریق درگاه‌های مربوطه به متقاضیان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس بنیاد نخبگان استان قم افزود: از سوی سازمان حج و زیارت هزینه کامل عمره در سال 92 با توجه به نوع و درجه کاروان‌ها تعیین شده است ‌که بنیاد ملی نخبگان برای افراد شاغل به تحصیل 80 درصد و برای غیرشاغلین به تحصیل 70 درصد مبلغ اعلام شده را به عنوان کمک هزینه در نظر گرفته است.

اخوان ادامه داد: ثبت‌نام در 2 گروه فردی و متاهلی صورت می‌گیرد و به منظور رفاه حال نخبگان و استعدادهای برتر تاریخ‌های اعزام در بهترین زمان ممکن خواهد بود.

وی عنوان کرد: سهمیه امسال 420 نفر است و متقاضیان با 2 کاروان متاهلی و یک کاروان مجردی اعزام خواهند شد.

رئیس ستاد حج عمره بنیاد ملی نخبگان تصریح کرد: بیش از 2 هزار نفر از نخبگان و استعدادهای برتر طی چهار سال اخیر به عمره مشرف شده‌اند.

انتهای پیام/2258/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول