اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور رسانه‌ای دولت‌ دهم:

چالش‌های زیادی بر سر راه افزایش جمعیت وجود دارد

مشاور رسانه‌ای دولت دهم با اشاره به اینکه چالش‌های زیادی بر سر راه افزایش جمعیت وجود دارد، تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این زمینه نقایص فرهنگی و دیگری نقایص مدنی است.

چالش‌های زیادی بر سر راه افزایش جمعیت وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مهدی کلهر امشب در نمایش عمومی جشنواره فیلم عمار که در سینما قدس مشهد با بیان اینکه افزایش قدرت استوار بر افزایش جمعیت و افزایش قدرت نظامی است، گفت: در کشوری که سرزمینی بزرگ در اختیار دارد، جمعیت پایین یک نقص مهم به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه چالش‌های زیادی بر سر راه افزایش جمعیت وجود دارد، تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در این زمینه نقایص فرهنگی و دیگری نقایص مدنی است.

کلهر یادآور شد:نسل‌کشی که در حال حاضر با انجام سیاست‌های پیشگیری از افزایش جمعیت در ایران انجام می‌شود در بوسنی توسط سلاح صورت نگرفته است.

وی افزود: انجام برخی از اقدامات متضاد با قانون اساسی در مورد اعطای شناسنامه به فرزندان افاغنه در ایران یکی از مشکلاتی است که موجبات کاهش جمعیت مسلمان در کشور را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/2202/ت10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول