اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ادامه قابت‌های باشگاه‌های کشور صورت گرفت

طلسم‌شکنی کاشانی‌ها / نخستین پیروزی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان

تیم فوتسال افزون پلاست کاشان در هفته یازدهم از دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور موفق شد تیم شهرداری نکا را با شکست بدرقه کند و نخستین پیروزی خود را به دست آورد.

طلسم‌شکنی کاشانی‌ها / نخستین پیروزی تیم فوتسال افزون پلاست کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، دیدار دو تیم تیم افزون پلاست کاشان و شهرداری نکا از هفته یازدهم رقابت‌های فوتسال دسته اول باشگاه‌های کشور که عصر امروز در سالن تختی کاشان برگزار شد با پیروزی سه بر دو تیم کاشانی به پایان رسید.

تیم افزون پلاست کاشان در این دیدار موفق شد طلسم ناکامی‌های خود را بشکند و با به دست آوردن نخستین پیروزی و کسب سه امتیاز بازی امیدهای خود را برای پیروزی در بازی‌های آینده و بقاء در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور زنده کند.

نیمه نخست این دیدار را دو تیم در حالی با تساوی دو بر دو به رختکن رفتند که تیم افزون پلاست بازی بهتری نسبت به حریف خود انجام داد اما نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند.

کاشانی‌ها در نیمه دوم ابتدا برای حفظ دروازه خود به میدان آمدند تا در صورت به دست آوردن موقعیت به پیروزی برسند و همین تفکر نیز چاره‌ساز شد و تیم افزون پلاست ضمن حفظ دروازه خود موفق شد توسط کاپیتان کهنه‌کار مسعود حداد گل سوم خود و گل سوم تیم افزون پلاست را درون دروازه شهرداری نکا قرار دهد و ضمن کسب  نخستین پیروزی کاشانی‌ها در این رقابت‌ها، امیدهای خود را نیز برای بقا دسته اول زنده نگه دارد.

این دیدار در حضور بهمن غفاری ناظر داوری و مرتضی درودیان ناظر فدراسیون و با قضاوت میثم علی‌بیگی، آرش خلیل‌پور، محمد غفارنژاد، ولی امجدی و علی کشانی برگزار شد.

تیم فوتسال کاشان که با تیم‌های مقاومت البرز کرج، لبنیات ارژن شیراز، فردوسی مشهد، نیک‌اندیش اصفهان، زاگرس خوزستان، نفت امیدیه، شهرداری نکا و پنت هاوس مشهد همگروه است، جمعه هفته آینده 27 دی ماه در مشهد میهمان تیم فردوسی این شهر است.

محمد هاشمی‌خواه ، مسعود حداد، حامد صفری، ابوالفضل کریمی، محسن بخشی، سید محمد مداحی‌نژاد، وحید نجفیان، مسعود رفعت‌منش بازیکنان تیم کاشان را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/2406/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول