اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درهفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور

داوران بنابی 2 دیدار حساس لیگ برتر را سوت می‌زنند

در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور داوران بنابی دو دیدار حساس این رقابت‌ها را قضاوت می‌کنند.

داوران بنابی 2 دیدار حساس لیگ برتر را سوت می‌زنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، روز شنبه بیست و یکم دی ماه شاهین حاج‌بابایی داور ارزنده بنابی بازی بین تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور را رأس ساعت 16.40 در ورزشگاه آزادی تهران قضاوت می‌کند.

همچنین رسول رهبرفام داور برجسته دیگر شهرستان بناب که ریاست شورای اسلامی شهر بناب را نیز بر عهده دارد، قضاوت بازی بین تیمهای ملوان و مس کرمان را همان روز رأس ساعت 14.30 در ورزشگاه تختی شهر انزلی بر عهده خواهد داشت.

با توجه به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر بناب به ویژه رسول رهبرفام رئیس این شورا در ماه‌های اخیر درگیر مسائل مربوط به انتخاب شهردار برای شهر بناب بودند و در نهایت روز پنجشنبه نوزدهم دی ماه اعضای شورا شهردار جدید بناب را انتخاب و معرفی کردند؛ قطعاً رسول رهبرفام با خیالی آسوده نسبت به بازی‌های قبل این دیدار حساس را قضاوت خواهد کرد.

شهرستان 130 هزار نفری بناب در 120 کیلومتری تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی و در ساحل زیبای دریاچه ارومیه واقع شده و این شهرستان با تربیت و معرفی چندین داور زبده و مطرح فوتبال که در لیگ‌های مختلف فوتبال کشور قضاوت می‌کنند، یکی از قطب‌های داوری کشور به شمار می‌رود.

انتهای پیام/60002/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول