اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست

امام جمعه بجنورد از آمریکا به عنوان بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا یاد کرد و گفت: این دولت تاکنون جنایت‌های ضدبشری زیادی را در دنیا مرتکب شده است.

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی ظهر امروز در آیین خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی اظهار داشت: در حالی این دولت دم از حقوق بشر در کشورها می‌زند که جنایت‌های آن برای همگان روشن است.

وی با بیان اینکه آمریکا همچنین به توافقات پایبند نیست، ادامه داد: توافق هسته‌ای کشورمان در شرایطی در ژنو کسب شد که آمریکا به مفاد آن عمل نمی‌کند.

امام جمعه بجنورد، این رویه آمریکا را موجب آشکار شدن چهره واقعی سردمداران آمریکا عنوان کرد.

یعقوبی با اشاره به زمزمه‌هایی که درباره ضرورت مذاکره با آمریکا از سوی برخی افراد مطرح می‌شد گفت: موضوع آمریکا در قبال ایران ثابت کرد که آنان با نظام اسلامی و مردم دشمنی دارند.

وی، منویات رهبر انقلاب اسلام در دیدار اخیر با مردم قم را برشمرد و عنوان کرد: معظم‌له در این دیدار توصیه‌های لازم را به مسئولان نظام و تیم مذاکره کننده هسته‌ای درباره رفتارهای فریب کارانه دشمنان نظام اسلامی ارائه کردند.

امام جمعه بجنورد با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت هوشیاری مسلمانان برای بی اثر کردن خواست دشمنان به منظور ایجاد تفرقه را ضروری خواند.

یعقوبی اذعان داشت: دشمنان اسلام و مسلمانان همواره تلاش کرده تا با ایجاد مسائل اختلافی در وحدت مسلمانان اختلاف ایجاد کنند تا از این طریق به اهداف شوم خود برسند.

وی همچنین بر برگزاری جشن بزرگ ولادت حضرت محمد(ص) و همچنین امام جعفر صادق(ع) تأکید کرد.

انتهای پیام/63002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول