اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی عمره دانشگاهیان کرمان خبر داد

استقرار ستاد پاسخگویی به شبهات دینی در فرهنگسرای باران کرمان

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان گفت: ستاد پاسخگویی به شبهات دینی برای خدمت به مردم در فرهنگسرای باران کرمان مستقر شده است.

استقرار ستاد پاسخگویی به شبهات دینی در فرهنگسرای باران کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی عارفی پیش از ظهر امروز در دومین همایش عمومی عمره‌گذاران دانشگاهی استان کرمان در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر، اظهار داشت: در سفر عمره هم مکان و هم زمان مقدس است، زیرا ایام‌الله به شمار می‌رود.

وی از عمره‌گذاران دانشگاهی خواست از حداکثر زمان خود در سفر عمره بهره گیرند و قدر لحظات حضور در سرزمین وحی را بدانند و بر لزوم مراقبت از وسوسه‌های شیطان تأکید کرد.

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان اضافه کرد: وهابیت در عربستان اقداماتی را انجام می‌دهد و ناجوانمردانه شبهاتی را با جدل و سفسطه مطرح می‌کند و حتی منابعی را به افراد نشان می‌دهند که باید در این زمینه دقت لازم را داشته باشیم.

عارفی، وهابیت را صهیونیسم مسلمان خواند و اذعان داشت: انگلیس و صهیونیست‌ها آنها را به وجود آورده‌اند و دانشگاهیان باید تاریخ وهابیت را مطالعه کنند و روحانیت هم در این زمینه روشنگری لازم را انجام دهند.

وی تصریح کرد: در جنگ صهیونیست با فلسطینی‌ها و حزب‌الله لبنان همه علمای وهابی فتوا دادند جنگ با رژیم صهیونیستی حرام و جنگ با حماس و حزب‌الله واجب است، کدام مسلمان این کار را می‌کند.

مسئول شورای هماهنگی عمره و عتبات دانشگاهیان استان کرمان در پایان از استقرار ستاد پاسخگویی به شبهات دینی در فرهنگسرای باران کرمان خبر داد و عنوان کرد: دانشجویان نباید اجازه ندهند، شبهه‌ای در ذهن آنها باقی بماند و اگر شبهه‌ای بود، ما با سند و مدرک به این شبهه‌ها پاسخ می‌دهیم.

انتهای پیام/80019/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول