اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پارس‌آباد:

وحدت مسلمانان هیبت دشمنان را شکسته است

امام جمعه پارس‌آباد گفت: وحدت مسلمانان هیبت دشمنان را شکسته است.

وحدت مسلمانان هیبت دشمنان را شکسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی علوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر پارس‌آباد به برکات هفته وحدت در یکپارچگی و همدلی امت اسلامی با تدبیر درست امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: امت اسلامی امروز به نقطه‌ای از بیداری و وحدت و همدلی رسیده است که هیچ کس نمی‌تواند سایه مکتب اسلام را مورد هجمه قرار دهد.

وی، فرارسیدن میلاد نبی مکرم اسلام و آغاز هفته وحدت را گرامی داشت و ادامه داد: بزرگ‌ترین دشمن وحدت امت اسلامی گروه‌های ضد دینی نظیر وهابیت، سلفی‌ها و تکفیری‌ها هستند که هر روز به هر بهانه‌ای می‌خواهند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازند و در مسیر خواسته دشمن حرکت کنند.

امام جمعه پارس‌آباد، جنایات انجام شده توسط وهابیت و سلفی‌ها را نتیجه تفکر ضددینی کشور عربستان و فتنه‌گری نظام غاصب توصیف کرد و اذعان داشت: در هفته گذشته شاهد بی‌آبرویی عربستان در منطقه بودیم که به هر بهانه‌ای سعی می‌کنند به ترور و آدم‌کشی دست زده و خواسته نظام دیکتاتوری آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه تکرار کنند.

علوی تأکید کرد: امروز امت اسلامی باید بیش از هر زمان دیگر مراقب این توطئه‌ها و ترفندها باشند و اجازه ندهند امت اسلامی بیش از این در تنگنا و مشکلات قرار گیرد.

وی در پایان فرارسیدن روز آغاز حاکمیت امام عصر (عج) و دوران غیبت کبری آن حضرت را یادآور شد و اذعان داشت: این دوران در حقیقت دوران آمادگی برای ظهور است که بیداری اسلامی و بصیرت امت اسلامی می‌تواند زمینه‌ساز این ظهور و عاقبت بخیری امت اسلامی باشد.

انتهای پیام/62001/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول