اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

جوهره آمریکا دشمنی با ایران اسلامی است

امام جمعه بوشهر گفت: جوهره آمریکا و متحدانش همواره دشمنی با نظام اسلامی ایران بوده است.

جوهره آمریکا دشمنی با ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: اگر در مذاکرات هسته‌ای نرمش نشان دهیم گروه 1+5 و به ویژه آمریکا توطئه‌های خود را بیشتر می‌کنند.

وی تصریح کرد: اگر آنان اعلام رفع تحریم علیه ایران کنند در کنار این موضوع موضوع حقوق بشر را مدنظر قرار داده و با این ترفند تحریم‌های خود را اعمال می‌کنند.

اما جمعه بوشهر یادآور شد: جهان سلطه همواره به دنبال این است که استقلال سیاسی، فرهنگی و فناوری را از کشورهای مختلف بگیرد و با این ترفند کشورها را به خود وابسته کند.

صفایی‌بوشهری بر هوشیار بودن تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران تاکید کرد: اینکه آنان به ایران فشار نمی‌آورند به خاطر عظمت و قدرت ایران اسلامی است که اجازه کاری را به آنها نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در 8 سال دفاع مقدس با اتکا به خداوند و قدرت نیروهای بسیج و سپاه با تمام جهان مقابله کرد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه آمریکا همواره ناقض حقوق بشر بوده است گفت: آمریکایی‌ها با اعمال تروریستی و کشتار مردم مظلوم جهان و حمایت از رژیم صهیونیستی همواره ناقض حقوق بشر بوده است و نباید در موضوع حقوق بشر پای مذاکره بنشینند.

امام جمعه بوشهر فرا رسیدن هفته وحدت را تبریک گفت و اظهار داشت: وحدت بین شیعه و سنی یکی از نیازهای مهم مسلمانان در شرایط کنونی است چراکه دشمنان اسلام با ایجاد تفرقه و اختلاف به دنبال جنگ‌های داخلی مسلمانان هستند.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نباید دین و مذهب را فدای شهرت و ثروت کرد گفت: اگر جامعه اسلامی بصیرت سیاسی داشته باشد همواره در مقابل دشمنان به پیروزی خواهد رسید.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول