اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اکران مرکزی جشنواره عمار در مشهد:

خراسان رضوی رتبه دوم را از نظر حجم کار در جشنواره عمار دارد

دبیر اکران مرکزی جشنواره عمار در مشهد گفت: خراسان رضوی سال گذشته در مجموع آثار شرکت‌ داده شده در جشنواره عمار از سراسر کشور، پس از تهران رتبه دوم را از نظر حجم کار داشت.

خراسان رضوی رتبه دوم را از نظر حجم کار در جشنواره عمار دارد

سعید خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار داشت:‌ امسال تعدادی از آثار توسط برخی از کارگردانان مشهدی ساخته شدند که در سینما قدس مشهد اکران شد.

به گفته وی، تعدادی از آثار نیز با موضوع مشهد امسال ساخته شده و اکران شدند که در میان آنها انیمیشن نیز برای علاقمندان در برنامه اکران قرار گرفته است.

دبیر اکران مرکزی جشنواره عمار در مشهد با بیان اینکه اختتامیه جشنواره عمار امروز در تهران برگزار می‌شود، افزود: استقبال مردم مشهد نسبت به سال گذشته رشد کیفی داشته است و قطعا امسال جزو پرفروغ‌ترین و روشن‌ترین اکران‌های جشنواره عمار است، زیرا بیش از دو هزار اکران در مسجد، پایگاه بسیج و ... در سراسر کشور را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: کارگردانان مشهدی از جمله حجت احمدی‌زر، حاجی حاجتمند، مجید ظریف و اسلام‌زاده آثار خود را در جشنواره عمار امسال اکران کردند.

انتهای پیام/2202/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول