اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

قانون و استقلال دادگستری همواره حفظ شود

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تعامل دستگاه‏‌های اجرایی و دادگستری باید در چارچوب قانون و حفظ استقلال دادگستری باشد.

قانون و استقلال دادگستری همواره حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از خدمات «علی‏‌اکبر شریعت» رئیس قبلی دادگستری شهرستان فیروزکوه و «علی‏‌اکبر عالیشاه» دادستان سابق این شهرستان بیان داشت: زحمات پاک و بی‏‌شائبه شریعت و عالی‌شاه مورد تشکر و قدردانی همه مردم این شهرستان قرار دارد.

وی تصریح کرد: رئیس دادگستری و دادستان سابق شهرستان فیروزکوه، دوران تصدی خود را بدون چالش و خدشه در امور و با سربلندی و موفقیت به پایان رساندند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: با توجه به اینکه مقامات مذکور از چهره‏‌های قضایی ارزشمند استان تهران هستند، به صلاحدید دستگاه قضایی استان سمت این قضات به مناصب بالاتر ارتقا یافت. 

مهری بیان داشت: خروجی تمام تلاش‏‌ها و فعالیت‏‌های رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه، رضایت‏مندی شهروندان فیروزکوهی است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه برای مسئولان قضایی سابق شهرستان فیروزکوه آرزوی توفیق روزافزون کرد و مقدم مسئولان جدید را به شهرستان گرامی داشت و موفقیت و علو درجات را از پروردگار متعال برای آنها مسئلت کرد.

مهری خاطرنشان کرد: مسئولان باید با صلابت و قانون‏مداری در حوزه وظایف خود، مسائل منطقه را به سوی پیشرفت هر چه بیشتر پیش ببرند.

وی تصریح کرد: این فرصتی برای نظام است که مسئولان در مسیر قانون، با تعامل و تفاهم صحیح مسائل را دنبال می‏‌کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: تعامل دستگاه‏‌های اجرایی و دادگستری باید در چارچوب قانون و حفظ استقلال دادگستری باشد؛ دستگاه قضا که محترم باشد، دیگر دستگاه‏‌ها هم محترم خواهند بود.

مهری ادامه داد: سایر دستگاه‏‌های دولتی باید رعایت حرمت دادگستری را مد نظر داشته باشند.

در این مراسم، حجت‏‌الاسلام «سیدمحمد مومنی» به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان فیروزکوه و «علی صالحی» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان معرفی شدند.

در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری فیروزکوه برگزار شد، ابولقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه، معاونان فرماندار و حجت‏‌الاسلام عبدالعلی استیری نماینده ولی فقیه و امام جمعه فیروزکوه حضور داشتند.

حمید درخشان‏‌نیا، قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران میهمان ویژه این مراسم بود و علاوه بر وی، بخشداران، مسئولان قضایی حوزه‏‌های هم‏جوار، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین، اعضای شوراهای حل اختلاف، اعضای شورای شهر، مدیران دستگاه‌‏ها و . . . نیز در این آیین حاضر شده بودند.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول