اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شبکه بهداشت و درمان دماوند:

واحد رادیولوژی درمانگاه آبسرد به زودی راه‌‏اندازی می‌شود

معاون مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: واحد رادیولوژی درمانگاه شهید محسنی آبسرد در مسیر اخذ مجوزهای اصولی است و به زودی دایر خواهد شد.

واحد رادیولوژی درمانگاه آبسرد به زودی راه‌‏اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران،‌ حسین تبار پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات بهداشت ‌و درمان شهر آبسرد در شهرداری این منطقه بیان کرد: ساختمان جدید مرکز بهداشتی و درمانی آبسرد نیز در پی خواسته مردم شهر آبسرد، در سفر دور دوم دولت دهم به شهرستان دماوند پیگیری و تصویب شد.

معاون مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از دیدگاه مثبت مسئولان شهری آبسرد نسبت به بخش بهداشت و درمان این شهر ابراز خرسندی کرد و افزود: مدیران آبسرد یک گام از متولیان بهداشت جلوتر هستند.

تبار خدمت‏‌رسانی بهداشتی و درمانی به تمام مردم در هر نقطه از ایران اسلامی را به‏‌حق دانست و اظهار کرد: باید با کنار هم گذاشتن قانون و امکانات، به مردم خدمات رساند.

وی اصل تعیین کننده خدمات در امر بهداشت را جمعیت دانست و تصریح کرد: متاسفانه به دلیل وجود شرط جمعیتی بین مراکز بهداشتی و بیمارستان‌ها خلأیی وجود دارد که این فضای خالی فقط باید با کمک بخش‌های خصوصی و با حمایت مدیران شهری و مدیران بهداشتی پر شود و کلینیک شهرداری آبسرد نمونه خوبی برای این امر است.

معاون مالی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در رابطه با حذف واحد زایشگاه از درمانگاه آبسرد اظهار داشت: به دلیل حساسیت امر بارداری و زایمان، زایشگاه‌ها به طور کلی از چارت تشکیلاتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی حذف شده است و این موضوع فقط مشکل درمانگاه آبسرد نیست.

انتهای پیام/2568/ت30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول