اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور

هیئت مرکزی با غلبه بر شهرداری آمل به مکان دوم جدول صعود کرد

تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی در دومین مسابقه خود از مرحله چهارم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور موفق به شکست تیم شهرداری آمل شد.

هیئت مرکزی با غلبه بر شهرداری آمل به مکان دوم جدول صعود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجمن بسکتبال با ویلچر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشورمان دیدارهای مرحله چهارم در گروه دوم مقدماتی لیگ برتر از پنجشنبه نوزدهم دی ماه در سالن شهید محمود رضاییان قم آغاز شده و ایثار قم پذیرای تیم‌های حاضر در این گروه است.

در گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تیم‌های شهرداری آمل، همیاری زنجان، هیئت مرکزی و ایثار قم حضور دارند و بازی‌های خود را در چهار مرحله به شکل دوره‌ای انجام می‌دهند.

تا کنون سه مرحله از این رقابت‌ها در شهرهای زنجان، آمل و اراک برگزار شده است و از امروز شهر مقدس قم و باشگاه فرهنگی ورزشی جانبازان و معلولین ایثار میزبان دیدارهای مرحله نهایی است تا تیم‌ها به مدت دو روز از گروه دوم با یکدیگر مسابقه بدهند.

در ادامه این بازی‌ها و بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولان برگزاری مسابقات، ابتدا تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل به مصاف تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی رفت و در جدال تیم‌های سوم و چهارم گروه دوم این تیم قعرنشین هیئت مرکزی بود که از سد شهرداری آمل گذشت.

آملی‌ها که در نخستین بازی خود از چهارمین مرحله رقابت‌های مرحله مقدماتی مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور برابر تیم همیاری زنجان به برتری رسیده بودند و امید داشتند که با پیروزی در دو دیدار آتی خود با قرعه‌ای مناسب به مرحله نهایی برود برابر تیم هیئت مرکزی مغلوب شدند.

در این دیدار که در حضور بازیکنان و کادر فنی تیم‌های ایثار قم و همیاری زنجان و همچنین مسئولان فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و سایر حاضرین در ورزشگاه برگزار شد، تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی توانست شگفتی‌ساز آنها را شکست دهد.

در این دیدار که تا آخرین ثانیه با تساوی پیش می‌رفت و رقابت دو تیم برای کسب دو امتیاز و صعود به رده دوم جدول رده‌بندی گروه دوم از مرحله مقدماتی پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور بسیار نزدیک بود، سرانجام این تیم بسکتبال با ویلچر هیئت مرکزی بود که توانست با استفاده از غفلت بازیکنان تیم شهرداری آمل، این تیم را با حساب 71 بر 67 شکست بدهد.

تیم بسکتبال با ویلچر شهرداری آمل با این پیروزی 15 امتیازی شد اما همچنان در انتهای جدول رده‌بندی گروه دوم باقی ماند، ضمن اینکه تیم هیئت مرکزی با 17 امتیاز جایگاه تیم همیاری زنجان در مکان دوم جدول مرحله مقدماتی لیگ برتر را گرفت.

انتهای پیام/78002/ت30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول