اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان خبر داد

راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش شعر عربی مقاومت در هویزه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از راه‌اندازی دبیرخانه دائمی همایش شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس در شهرستان هویزه خبر داد.

راه اندازی دبیرخانه دائمی همایش شعر عربی مقاومت در هویزه

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در حاشیه نخستین همایش استانی شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس خوزستان «یادبود شهید حامد جرفی» نخستین شهید دولت در دوران دفاع مقدس، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقاومتی که ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس از خود نشان دادند باعث به وجود آمدن بیداری اسلامی شد.

وی در ادامه فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) را به فرزندش حضرت مهدی موعود (عج) و همه شیعیان تسلیت و تعزیت گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: آنچه هویزه را به پایتخت فرهنگی استان تبدیل کرد دژ محکم و استواری است که مردم این دیار در مقابل توطئه‌های دشمن ایجاد کردند.

وی گفت: برای اینکه مقاومت و صبر مردم ولایت مدار هویزه به گوش همگان برسد و به آیندگان نیز منتقل شود برگزاری چنین همایش‌هایی ضروری است.

سپهر خاطرنشان کرد: به برکت مقاومت مردم ایران در شهرهایی مانند هویزه، خرمشهر، آبادان، شوش دانیال، سوسنگرد و استان‌های ایلام و کرستان و دیگر مناطق کشور، باوری در دنیای اسلام به وجود آمد که باعث بیداری اسلامی در کشورهایی مانند سودان، مصر، تونس، بحرین، ترکیه، یمن و لیبی شد.

وی تاکید کرد: این افتخار بزرگی برای شهر هویزه است که ایثارگری‌های مردم، این شهر را پویا‌تر از گذشته به دنیا معرفی کنیم و برکاتش را در پیشبرد جهان شاهد باشیم.

این مقام مسئول، از مسئولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان خواست تا در سال آینده همایش استانی شعر عربی مقاومت اسلامی و دفاع مقدس را به صورت منطقه‌ای برگزار کنند.

وی بیان کرد: دبیرخانه دائمی این همایش در هویزه راه اندازی می‌شود و از شاعران عرب زبان استان‌های بوشهر، کرمانشاه، ایلام، قم و کردستان نیز دعوت خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ل30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول