اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی:

دانشجویان پاسداران فرهنگ ایرانی اسلامی هستند

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی گفت: دانشجویان به معنای واقعی کلمه پاسداران فرهنگ متعالی ایرانی اسلامی هستند.

دانشجویان پاسداران فرهنگ ایرانی اسلامی هستند

امین رستم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دانشجویان ایران اسلامی ضمن اینکه مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان اسلام ، خود و دیگران را بیمه کنند، باید به عنوان پاسدار مرزهای فرهنگی، اخلاقی و دینی این مرزوبوم گام‌های بلند و محکمی را بردارند.

وی به راه‌اندازی کانون پرسشگری اشاره کرد و افزود: این کانون در سال 1387 راه‌اندازی شده و در حال حاضر حدود 100 نفر از دانشجویان استان را به عضویت پذیرفته و در طول سال برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده و اجرا کرده و به مقوله‌های فرهنگی به طور ویژه می‌پردازد.

رستم‌زاده به اجرای طرح نیازسنجی برنامه‌های فرهنگی، اجرای طرح اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی قبل و بعد از اجرا اشاره کرد و گفت: بیش از 10 طرح نیازسنجی و نظرسنجی در سطح دانشگاه برگزار شده است، تا به این وسیله نیازها و خواسته‌های فرهنگی جوانان مورد ارزیابی قرار گیرد.

رئیس سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی به فعالیت کانون حامی در استان اشاره کرد و ادامه داد: اعضای این کانون برنامه‌های مهم و مختلفی مانند جشنواره دانشجویی حامی ویژه دانشجویان منطقه شمال غرب کشور، بازدید از کودکان بی‌سرپرست، بازدید از سالمندان، پخش کارت‌های اهداء عضو و اهدای خون را ترتیب داده‌اند.

این مدرس دانشگاه با تاکید بر اینکه جوانان و به طور خاص دانشجویان باید نسبت به مسائل پیرامون خود حساسیت نشان داده و در راستای شناسایی مشکلات فرهنگی و ارائه راهکار گام بردارند، اظهار داشت: ملت وارث تمدنی غنی و متعالی هستند که باید آن را حفظ کرده و به نسل‌های آینده برسانند.

انتهای پیام/61002/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول