اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن ملی‌پوش تیم گهر دورود:

برخی از افراد با نفوذ از لیگ دو به تیم ملی دعوت می‌شوند

سنگربان تیم گهر دورود که سابقه حضور در تیم ملی امید کشور را دارد گفت: برخی افراد در تیم ملی زیر 22 سال نفوذ دارند که از لیگ دو یا بازیکن‌های سکو‌نشین به تیم ملی دعوت می‌شوند، اما سایر بازیکنان با تجربه نباید دعوت شوند.

برخی از افراد با نفوذ از لیگ دو به تیم ملی دعوت می‌شوند

 احمد عرب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس فارس در دورود در خصوص بازی تیم گهر دورود مقابل تیم ملی زیر 22 ساله کره جنوبی اظهار داشت: این یک بازی خوب و تجربه‌ای برای تیم گهر دورود بود.

گلر تیم گهر با اشاره به مشکلات مالی تیم گهر گفت: تیم گهر دورود در حال حاضر در شرایط خوبی به سر نمی‌برد، چراکه ما در هر 10 روز یک جلسه تمرین انجام می‌دهیم و به نظر من در بدترین شرایط تیم خودمان مقابل تیم ملی کره خیلی خوب بازی کردیم.

عرب‌پور در خصوص دوران مصدومیت خود عنوان داشت: بلافاصله پس از مصدومیت خودم چند جلسه با تیم تمرین کردم که به دلیل مشکلات مالی تمرین تیم تعطیل شد که پس از آن با حضور در اردوی تیم ملی تمرینات خود را ادامه داده‌ام و تاکنون خدا را شکر هیچ مشکلی ندارم و کاملا آماده‌ام.

این بازیکن ملی پوش که سابقه چندین بار حضور در تیم ملی امید کشورمان را طی چند سال گذشته دارد، در خصوص اعلام لیست نهایی دعوت شدگان تیم ملی زیر 22 سال برای مسابقات آسیای و نبود نام این بازیکن در میان دعوت شدگان با وجود حضور در اردوی هفته گذشته تیم ملی امید کشور اظهار داشت: ما اردوی خیلی خوبی با تیم ملی امید در کیش داشته‌ایم، اما متأسفانه نمی‌دانم تیم ملی امید ما چطور است که از لیگ دو یا لیگ سه بازیکن دعوت می‌شود، اما من که در لیگ یک حضور دارم، دعوت نمی‌شوم.

وی ادامه داد: سال قبل همین موقع در لیگ یک بازی می‌کردم، اما از سکوهای تیم‌های ملوان و پرسپولیس بازیکن دعوت می‌شد به تیم ملی در صورتی که من بازیکن تیم ملی بودم و در مرحله مقدماتی در تیم حضور داشته‌ام اما نمی‌دانم، چه اتفاقی افتاده که از لیگ‌های دو و سه یا سکونشینان ملوان و پرسپولیس یا در همین لیگ یک گلر سوم پدیده یا چهارم پیکان بازیکن به تیم ملی دعوت می‌شود، اما من که بازی می‌کردم برای مسابقات آسیای دعوت نشدم.

 عرب‌پور با ابراز ناراحتی از روند انتخاب بازیکن برای مسابقات زیر 22سال آسیا عنوان داشت: سال قبل که آقای گروسیان گلر چهارم مس کرمان دعوت شده بود، به تیم ملی همزمان بود، با ششُمین بازی من که ابراهیم میرزاپور را نیمکت‌نشین کرده بودم، از چهار گلری که به مرحله مقدماتی مسابقات آسیای رفته بودیم، تنها گلری که در تیم باشگاهی خود بازی می‌کرد، من بودم.

وی افزود: الان که می‌بینیم از لیگ دو بازیکن دعوت می‌شود، برای بازی‌های آسیایی، مگر می‌شود که برای مسابقات آسیای بازیکن از این سطح انتخاب کرد؟ چه کسی نفوذ دارد که این گلر برای بازی‌های آسیای به تیم ملی دعوت می‌شود.

انتهای پیام/2304/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول