اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

آمریکا ‌چاره‌ای جز التماس به ایران ندارد / تهدید‌ها با ‌تدابیر ولایت فقیه ‌به فرصت تبدیل شد‌

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: دولتمردان آمریکایی زمانی که متوجه روحیه شهادت‌طلبی ایرانیان شدند مذاکره را به جنگ نظامی ترجیح دادند.

آمریکا ‌چاره‌ای جز التماس به ایران ندارد / تهدید‌ها با ‌تدابیر ولایت فقیه ‌به فرصت تبدیل شد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، سردار اسماعیل قاآنی بعد از ظهر امروز در یادواره 23 شهید اباتر این شهرستان با بیان اینکه شهدا سرمایه‌های عظیم کشور هستند، اظهار کرد: برپایی یادواره‌های شهدا مجلس عزت و اقتدار ما است.

وی با اشاره به اینکه رهبری رکن اصلی موفقیت‌های اسلامی است، گفت: بیداری اسلامی بدون پشتوانه رهبری کارساز نیست.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: پابرجایی نظام مرهون خون شهداست و شهدا سرمایه‌های نظام محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: ثبات و بقای جمهوری اسلامی ناشی از پایمردی و ایثار شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی است.

وی با اشاره به دوران سخت جنگ تحمیلی و حمله‌های شدید شرق و غرب علیه ایران خاطرنشان: ایثار شهدا و رهبری قاطعانه بنیانگذار جمهوری اسلامی موجب پیروزی ایران در این جنگ نظامی را فراهم کرد.

قاآنی افزود: اکنون رسالت امام راحب بر دوش مقام معظم رهبری است و شهدا مجاهدانی با بصیرت بودند که در پرتو ولایت راه نجات و پیروزی را برای ایران به ارمغان آوردند.

وی به ترفندهای مختلف سخت و نرم آمریکا علیه ایران اشاره کرد و متذکر شد: دولتمردان آمریکایی زمانی که متوجه روحیه شهادت‌طلبی ایرانیان شدند مذاکره را به جنگ نظامی ترجیح دادند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه اضافه کرد: ملت ایران سربازان امام حسین و یاوران رهبری هستند.

وی به فضای بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: این فضا در کشورهای مخالف نیازمند رهبری است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ولایت فقیه را عامل بصیرت ملت و بصیرت را قطب‌نمای حرکت در دنیا خواند و تصریح کرد: دفاع مقدس دانشگاه عظیم تربیت انسان‌های خدایی برای خدمت به بشر بود که امام خمینی (ره) جنگ را به دفاع مقدس تبدیل کردند.

وی پیشرفت امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و یادآور شد: تحولات منطقه و بیداری اسلامی نیز نشأت گرفته از انقلاب اسلامی بوده است.

قاآنی با اشاره به اینکه امروز شاهد صدور انقلاب اسلامی هستیم، خاطرنشان کرد: کشورهای بیداری اسلامی به دلیل نداشتن یک رهبر دوراندیش و فداکار دچار مشکلات شده‌اند.

وی تلاش شرق و غرب دنیا را ضربه زدن به انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: به برکت وجود ولایت فقیه هر تهدید در کشور تبدیل به فرصت شده است.

جانشین نیروی قدس سپاه با یادآوری خاطرات جنگ تحمیلی متذکر شد: صدام در جنگ تحمیلی تمام ظرفیت خود و کشورهای مرتجع منطقه را علیه ایران به‌کار گرفت و بسیاری از مستکبران به او کمک کردند تا انقلاب را از بین ببرند اما نتیجه‌ای برای آنها دربر نداشت.

وی با بیان اینکه از حرکت نظام ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا را منزوی کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا در برخی موارد چاره‌ای جز التماس به جمهوری اسلامی ایران نداشته و ایران اسلامی باثبات‌ترین کشور در جهان است.

قاآنی عملکرد آمریکا پس از حادثه 11 سپتامبر را متفاوت خواند و تصریح کرد: پس از این حادثه آمریکایی‌ها به صورت مستقیم وارد صحنه شدند و  در 14سال گذشته 3 هزار میلیارد دلار در افغانستان و عراق هزینه کردند.

وی با اشاره به حادثه سوریه یادآور شد: درباره سوریه نیز راه حل نظامی آمریکا جواب نداد و آنها از مواضع خود عقب‌نشینی کردند.

قاآنی با بیان اینکه آمریکا و غرب به دنبال برهم‌زدن اوضاع منطقه هستند، تصریح کرد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا به جزیره ثبات منطقه تبدیل شده است.

وی تهدیدهای دشمنان را فرصتی برای شکوفایی ملت برشمرد و اذعان کرد: دشمنان با وجود تمام تحریم‌ها و تهدیدهای شدید اقتصادی علیه ایران همچنان ناکام مانده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، صحنه دفاع مقدس را محل تربیت افراد بزرگی دانست که در میدان نبرد و خارج از آن شجاعانه درخشیدند.

وی با تصریح بر اینکه آمریکا تنها بر اساس محاسبات مادی ابرقدرت محسوب می‌شود، گفت: ثبات قدم نظام در پس از پیروزی انقلاب اسلامی برای تمام دوستان و دشمنان کشور مشهود بوده است.

قاآنی متذکر شد: آمریکا در تمام موضوعات منطقه‌ای نیازمند نظام جمهوری اسلامی است و حتی در موضوع جنگ سوریه نیز ناموفق ماند.

وی آمریکا را با حمایت تروریست‌ها در صف نخست حمله نظامی علیه سوریه خواند و عنوان کرد: آمریکا در ماه‌های اخیر به دلیل شکست طرح‌های خود و ناموفق بودن گروه‌های تروریستی به دنبال استفاده از راهکارهای سیاسی برآمده که همواره مورد تأکید جمهوری اسلامی بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه یادآور شد: جمهوری اسلامی همواره معتقد بود که مسئله سوریه موضوعی داخلی بوده و باید به صورت مسالمت‌آمیز و سیاسی برطرف شود.

وی نگرانی دشمنان را به سبب موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ذکر کرد.

قاآنی به موقعیت افراطی‌گرایان در جهان اشاره کرد و گفت: افراطی‌گرایان در جهان اسلام به ویژه صهیونیست‌ و گروه‌های تکفیری دو لبه یک قیچی‌ بوده که آمریکا محور آنها است.

وی باز پس‌گیری خاک وطن، فهم درست و مجاهدت شهدا در سایه ولایت را از دیگر آموخته‌های صحنه دفاع مقدس عنوان کرد.

انتهای پیام/84003/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول