اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش اداره کل ارشاد زنجان خبر داد

برگزاری آزمون جامع استاندارهای مهارتی کار و دانش در زنجان

مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: آزمون جامع استاندارهای مهارتی کار و دانش فرهنگ و هنر روز جمعه (20دی‌ماه) در زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون جامع استاندارهای مهارتی کار و دانش در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، محمد تنها با بیان اینکه در سال‌جاری برای این آزمون 96 نفر متقاضی شرکت‌کننده داریم، اظهار داشت: در حدود 400 استاندارد نفر آزمون گرفته خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دانش‌آموزان در حال حاضر در رشته‌های تصویرسازی رایانه‌ای، گرافیک رایانه‌ای، طراحی صفحات وب و تصویرگری در موسسات دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مشغول به تحصیل هستند، تصریح کرد: این دانش‌آموزان در صورت موفقیت در این آزمون دیپلم کار و دانش فرهنگ و هنر می‌گیرند.

مسئول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تعداد موسسات دارای مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را در زنجان چهار موسسه عنوان کرد و گفت: این دوره دانش‌آموزان در رشته‌های نامبرده آزمون خواهند داد.

گفتنی است، آزمون روز جمعه 20 دی‌ماه در ساعت هشت صبح برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2308/ل/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول