اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

39/ فجر انقلاب

افتتاح 43 پروژه عام‌المنفعه در لاهیجان

فرماندار لاهیجان از افتتاح 43 پروژه عام‌المنفعه این شهرستان در دهه فجر امسال خبر داد.

افتتاح 43 پروژه عام‌المنفعه در لاهیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، محمد علیزاده ظهر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر انقلاب اسلامی این شهرستان اظهار کرد: دهه فجر عید مستضعفان ایران و آزادگان جهان است.

وی با بیان اینکه نظام و کشور ما در چارچوب قانون اساسی که خون‌بهای  شهیدان است، حرکت می‌کند، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب ناخدای این کشتی است.

فرماندار لاهیجان دهه فجر را روز استقلال‌خواهی ملت ایران از زیر یوغ استکبار جهانی، آزادی و جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: باید شعارهای دوران انقلاب نمود عملی پیدا کند که نمونه آن در دفاع 8 ساله و مبارزه با استکبار مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای این انقلاب گام به گام ایثارگری شده است، خاطرنشان کرد: اگرچه در نظام ما تضارب آرا وجود دارد اما همه ما در اهداف انقلاب و حفظ منافع نظام اشتراک داشته و با محوریت ولی فقیه کار خود را پیش می‌بریم.

علیزاده گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز دستاوردهای بزرگی در حوزه‌های پزشکی، هوا فضا، نانو تکنولوژی، پزشکی، برق رسانی، مخابرات، جهادکشاورزی و ... داشتیم که همه اینها مرهون پایداری مردم ایران است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد لاهیجان گفت: دهه فجر یادآور ملتی خداجو و پیرو ولایت است که با نثار خون به پاسداری از ارزش‌ها برخاستند و با لبیک به رهبر انقلاب و ولی فقیه زمانه در تمام عرصه‌ها حضوری پررنگ داشتند.

شاهین جهانگیری اظهار کرد: رسانه‌ها بازوان مسئولان در انعکاس رخدادهای جامعه هستند و نباید از انتقادهای منصفانه اصحاب رسانه نگران باشند زیرا اصحاب رسانه کاستی‌های جامعه را دیده و منعکس می‌کنند.

به گزارش فارس، فرماندار لاهیجان به پرسش‌های اصحاب رسانه درباره چالش‌های مدیریتی شهرستان، برنامه‌ها و پروژه‌های دهه فجر، بیمه روستائیان، نقش دهیاران در توسعه روستاها، ایجاد کمیته شن و ماسه برای شن‌ریزی جاده‌های روستایی و بازدید میدانی نمایندگانی از کشور چین در لاهیجان در بررسی تسطیح اراضی استان‌های شمالی و مسایل شورای شهر و شهرداری لاهیجان توضیحاتی ارائه داد. 

20 کمیته در ستاد فجر لاهیجان تشکیل شده است و 43 پروژه شامل 9 پروژه ملی با اعتبار 16 میلیارد و 392 میلیون ریال، 17 پروژه استانی با اعتبار 74 میلیارد و 295 میلیون و 500 هزار ریال و 17 پروژه شهرستانی با اعتبار 103 میلیارد و 300 میلیون ریال در دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/84002/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول