اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرانجام بعد از 4 ماه در شورای اسلامی شهر بناب

برزگر جلالی شهردار بناب شد

سرانجام بعد از گذشت بیش از چهارماه کش و قوس در شورای اسلامی شهر بناب در نهایت این شورا مسعود برزگرجلالی را بعنوان شهردارجدید بناب انتخاب و معرفی کرد.

برزگر جلالی شهردار بناب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر بناب  ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بناب اظهار کرد: شورای اسلامی شهر بناب در یک ماه گذشته گزینه‌هایی را در رابطه با شهردار مدنظر گرفته و با آنها وارد مذاکره شد که در نهایت از بین 6 گزینه نهایی برای تصدی شهرداری، این شورا شهردار بناب را انتخاب کرد.

بابک رحیمیان افزود: شورای اسلامی شهر بناب درنشست امروز خود به اتفاق آرا مسعود برزگرجلالی را به عنوان شهردار جدید بناب برگزید.

بر اساس این گزارش مسعود برزگرجلالی متولد 1350 کارمند رسمی شهرداری تبریز بوده و با 20 سال سابقه خدمت در شهرداری درکارنامه خود 10 سال معاونت مناطق شهرداری تبریز، 3 سال شهردار منطقه 3 تبریز، چهار سال مدیریت سازمان پارک‌ها و فضای سبز کلان شهر تبریز را دارد و هم‌اکنون عضو علی‌البدل شورای اسلامی شهر تبریز و مدیر مسئول روزنامه ساقی است.

شهرستان 130هزار نفری بناب در 120 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.

انتهای پیام/ک20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول