اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد هشدار داد

برخورد قاطع با متخلفان بخش بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: با متخلفین و کسانی که سلامت و درمان مردم را به مخاطره بیاندازند برابر مقررات و به جد برخورد می‌شود.

برخورد قاطع با متخلفان بخش بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مرتضی هاشم‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست کمیسیون ماده 11 این دانشگاه، اظهار کرد: کمیسیون ماده 11 قانون تعزیرات حکومتی مصوب مجمع تشخیص مصلحت نظام در راستای ضرورت کنترل و نظارت دولت بر فعالیت‌های مؤسسات و مراکز بهداشتی و درمانی از سال 67 به بعد در استان‌ها تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تشخیص وقوع جرم یا تخلف از وظایف این کمیته به شمار می‎رود، گفت: بر اساس مواد این قانون، پرونده متخلفین برای صدور حکم به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع می‌شود.

هاشم زاده تأکید کرد: نظارت جدی، همه‌جانبه و قانون‎‌مند کارشناسان نظارت بر واحدهای درمانی، بهداشتی و شرکت‌های تولیدی مواد غذایی و بهداشتی بیش از پیش لازم و ضروری است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد خاطرنشان کرد: بر همین اساس با متخلفین و کسانی که سلامت و درمان مردم را به مخاطره بیاندازند برابر مقررات و به جد برخورد می‌شود.

هاشم‌زاده با اشاره به بازرسی از واحدهای بهداشتی و درمانی استان، گفت: متخلفان واحدهای درمانی، بهداشتی و شرکت‌های تولید موادغذایی شناسایی و پرونده این متخلفان برای رسیدگی به سازمان تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

انتهای پیام/68001/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول