اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نو سازمان تبلیغات اسلامی:

بانوان فرهیخته کردستان باید معرف زن مسلمان باشند

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نوین سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش اعضای جمعیت بانوان فعال و فرهیخته عصره فرهنگ دینی در راستای الگوسازی از هویت زن مسلمان گفت: بانوان فرهیخته کردستان باید معرف زن مسلمان باشند.

بانوان فرهیخته کردستان باید معرف زن مسلمان باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید ناصرالدین نوری‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع بانوان فرهیخته استان کردستان که در مجتمع نور سنندج برگزار شد، اظهار کرد: اعضای جمعیت بانوان فرهیخته باید بتوانند الگویی مناسب از هویت و سیمای یک زن مسلمان در جامعه ارائه دهند.

وی زمینه‌سازی برای شناسایی و ساماندهی دیگر بانوان فرهیخته استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید از توان و ظرفیت همه بانوان فرهیخته استفاده برد.

وی پافشاری روی حدود الهی و رعایت حریم‌ها را متذکر شد و افزود: تبیین ارزش‌های دینی و اسلامی امری لازم و ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نوسازمان تبلیغات اسلامی همچنین به نقش خانواده در کاهش آسیب‌های اجتماعی پرداخت و افزود: این خانواده است که در بودن یا نبودن آسیب‌های اجتماعی دخالت دارد و در صورتی‌ که کانون خانواده گرم و بنیان خانواده محکم باشد چیزی به عنوان آسیب معنی نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام نوری‌زاده یادآور شد: کاهش آسیب‌های موجود جامعه از جمله طلاق، استفاده از ماهواره، اعتیاد و غیره نیازمند برنامه‌ریزی درست و اساسی است و باید بانوان فرهیخته بتوانند با ارائه راهکار و بررسی این آسیب‌ها گامی برای کاهش آنها بردارند.

وی تقویت جبهه فرهنگی بانوان را ضروری دانست و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید با فراهم کردن امکانات لازم جمعیت اثربخش بانوان فرهیخته را در تصمیماتشان یاری و تقویت کند.

وی اضافه کرد: آنچه که باید بیش از هر چیزی مورد توجه بانوان فرهیخته باشد این است که اعضای این جمعیت باید نسبت به جایگاهشان حساسیت داشته باشند و جمعیت بانوان فرهیخته را جدی بگیرند.

مدیرکل فرهنگی، رسانه و فناوری‌های نوسازمان تبلیغات اسلامی در پایان عنوان کرد: جمعیت بانوان فرهیخته باید جریان‌ساز باشد و در عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری و اجرای فعالیت‌های فرهنگی همکاری کند.

در این نشست نمایندگان بانوان فرهیخته شهرستان‌های سنندج، بیجار، قروه، کامیاران، دیواندره، دهگلان، مریوان، بانه و سقز نیز به ارائه پیشنهادات خود در حوزه فعالیت‌های مربوط به بانوان فرهیخته پرداختند.

انتهای پیام/79007/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول